zondag 11 april 2010

En dan is er kermis

Rond 17.00 is er alleen nog verjaardagsvisite die ook mee wil naar de kermis.

Kermis Wormerveer

Goed, neef Erik wil niet mee (iets vaags over gezond eten koken) en wordt door het grut onbeleefd en onvriendelijk naar de deur begeleid, zoals gebruikelijk bij de familie 103! Het speelmais moet hij achterlaten, dat begrijpen jullie!

Kermis Wormerveer

De rest van de aanwezigen wordt trouwens ook het huis uitgezet, en eigenlijk gaat dat er ook heel onbeleefd en onvriendelijk aan toe, want we gaan dus naar de kermis! Omdat we eigenlijk helemaal niet van kermis houden is dit pas de derde keer dat we gaan (in deze week).

Kermis Wormerveer

Ik val jullie natuurlijk niet lastig met de foto's van Elise in de jungle auto of Elise in de draaimolen, maar wel met een foto met een aantal volstrekt willekeurige mensen in de botsauto's.

Kermis Wormerveer

Met de maxximumm, waar Wesley wel in durfde!

Kermis Wormerveer

En met de break dance.

Kermis Wormerveer

Waar het natuurlijk ook heel erg ontspannen toegaat.

Kermis Wormerveer

Draaierig misschien, maar ontspannen!

Kermis Wormerveer

Eigenlijk gaat nauwelijks je haar er van in de war!

Kermis Wormerveer

Dan blijft er alleen nog het spookhuis over om je hoofd te verliezen!

Kermis Wormerveer

Een deel van het grut gaat vanmiddag weer, want voor zo'n leuke PSP hoef je alleen maar een dun touwtje door te knippen...

Kermis Wormerveer

Penibel?

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

Leuk zo'n kermis, levert in ieder geval een paar mooie foto's op.

Steffer zei

Wat een raar mannetje zit daar in een botsauto!

olive zei

fraaie foto's! viel er eigenlijk nog wel iets te botsen bij die botsautootjes.. beetje vol daar

FRANK103 zei

@ME: mooi? Het levert foto's op!

@stef: zo zie je dat een kermis heel hachelijk kan zijn!

@olive: er waren genoeg karretjes waar ik tegen kon botsen!

www.brillie.nl zei

Je heb de balkjes vergeten deze keer. Maar nu heb ik je dan eindelijk op de korrel.

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Heer Frank-103,
Lang geleden dat ik hier nog was. Schande! Uw combinaties van foto en commentaar blijven onnavolgbaar. En dan staat er dikwerf krek het tegenovergestelde van wat er werkelijk gebeurd is. ;-)
Ik zag dat er ten huize Frank-103 een verjaardag te betreuren viel (ik begin het ook al te leren) en maak van de gelegenheid gebruik om u te wijzen op de verjaardag (11/04/10) van Vrouwe Jienne, ook een sympathiek blogster en bereikbaar op
http://jienne.punt.nl/
Misschien kunt u een kleinigheidje in de brievenbus achterlaten. Ik bedoel maar, op dezelfde dag verjaren, dat schept toch een band, wat u?
Met vriendelijke groeten,
De drs.

Suske. zei

ik krijg zin om naar de foor te Kortrijk of volgende maand naar die in Brugge te gaan.

Renesmurf zei

De kermis was leuk vroeger, nu vind ik er weinig meer aan.
Onlangs ben ik nog eens geweest met mijn nichtje, en dat was wat mij betreft voorlopig wel weer genoeg.

FRANK103 zei

@brillie: dat was schrikken toch!

@drs: ik ben geweest (digitaal dan!)

@mrfranky: ik ga het niet afraden!

@rene: maar jouw nichtje heeft er waarschijnlijk wel van genoten!