maandag 6 februari 2012

Naar kantoor


De vraag vanavond was, zitten jullie te wachten op meer schaatsfoto's?




Ik heb zondag ook een uurtje op de schaats gestaan, uiteraard heb ik een aantal boeiende foto's gemaakt, maar hebben ze nog een toegevoegde waarde?



Dan moet je ze laten zien, denken jullie vast.



Ik heb bedacht dat ik jullie de foto's van een doorsnede dagje naar kantoor ga tonen.



Dat begint met de fietstocht naar het station en dan de treinreis naar de stad.



Vandaag zijn we meteen op de tram naar de binnenstad gestapt, voor een bespreking.



Uiteraard hebben we ook de grachten bekeken, daar zou geschaatst moeten kunnen worden, hoewel deze gracht er meer uitziet als een zwembad.



Andere grachten lijken beter klaar voor een elfstedentocht.



Het museumplein ziet er ook tamelijk wit uit.



Dat maakt met het Rijksmuseum erachter een leuk plaatje, vind ik.



Of met het concertgebouw.



Uiteraard gaan we weer met de tram terug naar kantoor.



Ik had al verteld dat mijn uitzicht drastisch zou wijzigen, hier laat ik het nieuwe uitzicht zien.



Na een uiteraard zeer productieve middag



was het tijd om weer met de trein naar huis te gaan.



Morgen toch maar weer wat schaatsfoto's?

7 opmerkingen:

Suske. zei

die foto's mogen er wel wezen dus doe maar verder.
ik zit toch met één been aan de pc gekluisterd.

FRANK103 zei

@suske: ik heb het gelezen op jouw blog, beterschap maar en niet teveel je knie belasten!

Sjoerd zei

Dat is wel veel scrollen op deze manier. Dat kun je beter in de zomer laten zien als het snikheet is.

FRANK103 zei

@sjoerd: in de zomer heb ik foto's van schapen in de wei, van bloeiende bloempjes en van smakelijke ijsco's met bijbehorende patat satésaus. Maar geen sneeuwfoto's, ik heb ook grenzen! Hoewel ik best een weekje naar Zwitserland wil om daar sneeuw op een bergpas te spotten. Maar dat is een ander lang en slaapverwekkend verhaal!

Renesmurf zei

Het is jouw weblog, je mag het helemaal zelf bepalen.
ALs ik ook nog zou moeten regelen wat anderen moeten loggen is het einde zoek.

Doe vooral waar je je goed bij voelt.

www.brillie.nl zei

Met veel sneeuw in Amsterdam, ziet alles er wel gaaf eruit...

FRANK103 zei

@rene: een kleine tip dan?

#brillie: je herkent de lokatie?