maandag 27 februari 2012

Wicked

Via de personeelsvereniging konden met korting kaartjes gescoord worden voor de musical Wicked.



En hoewel ik zaterdag al cultuur ging snuiven met Elise bij de wereldberoemde show van Ernst en Bobbie, vond ik dat een bezoekje aan de voorstelling van Wicked op de zondagavond best moest kunnen.



En ik vond dat niet meteen, de rest van de familie 103 vond dat ook!



Dus waren we op tijd in Scheveningen om een rondje Kurhaus te doen,



een bezoekje aan de boulevard te maken,



en te genieten van de lokale keuken.



Voor de bezoekers van dit blog die vol twijfels naar de culinaire plaatjes zitten te kijken,



tuurlijk zijn we voor een toetje ook naar de Mc geweest, een McFlurry appeltaart verkopen ze namelijk niet overal!



Dan naar het circustheater voor de musical, waar het niet toegestaan is om beeld of geluidsopnamen te maken.



De musical was zeker de moeite waard! En hoewel ik het filmpje hier al eerder heb geplaatst, vind ik dat hij hier nog een keer past. Met Willemijn Verkaik als Elphaba, de slechte heks van het westen.

 

Heikel?

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dat is wel heel veel cultuur op een weekend, maar die NY Pizza kan echt niet...

Renesmurf zei

Dat is wel vaker zo, als men eenmaal naar het theater geweest is smaakt dat naar meer!
Dat is met bioscoopfilms net zo.

Als je maar lekker geniet, daar is het voor!

www.brillie.nl zei

Klein podium eigenlijk... maar ja, het is ook slecht 22 euro.

Suske. zei

die pizza ziet er niet echt eikel uit
(heikel op zijn westvlaams uitgesproken)

Anoniem zei

De musical tranentrekkend de pizza dradentrekkend.