zaterdag 20 december 2014

Druk druk druk


De laatste week voor de kerstvakantie is altijd erg druk.

(Het weer was deze week ook niet geweldig)


Kerstetentjes met het werk,

(Kaartjes bij AH kijken tijdens de lunchwandeling)


kerstmaaltijden op school,



kerstmaaltijden bij scouting.



Kerstuitjes van school, kerstuitjes van scouting.

(Kerstetentje met het werk)


Cadeautjes kopen voor onder de kerstboom.

(Pizza's bakken in een minioven)


En het ergste: de drukte in de winkels (bakker en supermarkt) in de dagen voor kerst.

(De uitdaging: zoveel op de pizza proppen dat hij nog net in de oven past)


Wat ook niet helpt, we hebben ook nog een verjaardag in de dagen voor kerst, zodat de meeste kerstinkopen toch echt moeten wachten tot na die verjaardag,

(IJs toe)


de koelkast ligt nu immers vol.

(levende muziek)


Maar gelukkig, over 2 weken is het weer gedaan met alle drukte en gaan we weer op weg naar de zomer!



Hachelijk?

10 opmerkingen:

Renesmurf zei

ja, zo kan je toch nog heel wat tegenkomen allemaal.

Sjoerd zei

Af en toe zou ik die dagen gewoon willen overslaan...

FRANK103 zei

@rene: ja, en ik hoef daar heel weinig voor te doen!


@sjoerd: ja, ik heb hier gemakshalve 2 uur in de stoel van de tandarts en een bezoek aan The hobbit deel 3 weg gelaten, anders wordt het misschien ongeloofwaardig. Eigenlijk was het nog veel drukker dus!

Anoniem zei

Wat een rampspoed ongewassen, rauwe vliegen tussen de tanden?
De vliegen die ik soms zie zijn zich voortdurend en ijverig aan het poetsen. Meestal zitten ze dan in het warme zonnetje of vlakbij een lichtje.

De drukte van de feestdagen duik ik altijd lekker onder. Ik loop de winkels voorbij. maar ik geniet wel van de rust en bezinning in deze donkere dagen.
Een warm huis volop met kaarsen verlicht mij voldoende.

Fijne Feestdagen en smakelijk eten.

Vriendelijke groet,

Ad zei

Frank, loa je nie check moakuh! Er is altijd de therapeutische rust van de (zolder)spoorbaan. De ontsnappings mogelijkheid uit de harde realiteit. Onderduiken in je eigen wereldje. Modelspoorders zijn bevoorrechte mensen. Mooie woorden he? Fijne feestdagen! Je komt er wel doorheen; je kunt het!

Suske. zei

ik heb momenteel heel veel chocolade nodig ! Heikel ?

lionel lines fan zei

Mooi man, een Wooning ruil, je zou bijna denken dat er een Tukker met een lange OOOOO in 't westen is gaan wonen.
Sterkte met tandarts. Van chocolade eten wordt je vast veel rustiger.
Groet
Eggo

FRANK103 zei

@rob: we hebben hier veel water en dus vooral in de zomermaanden veel vliegen. In de winter is dat beter! Ik ben ook niet zo'n winkelaar, maar als het moet, bijvoorbeeld naar de modelspoorwinkel, tja, dan moet het!

@ad: het leuke van jarig zijn is dat er allerlei mooie uitbreiding van de zolderspoorbaan bij komt, zodat ik weer wat uurtjes op zolder kan knutselen. Je gaat er hier over lezen!

@suske: teveel is nooit goed, zelfs van chocolade niet. Maar als het nodig is, dan is het gewoon nodig. Misschien is dat niet heikel, maar wel penibel. Of alleen hachelijk?

@eggo: geen tukker, maar iemand uit Turkije! Ik heb al weer een nieuwe afspraak bij de tandarts staan dus ik kan inderdaad wel een stukje chocolade gebruiken!

Erik zei

Hey, is dat nicht Monique bij de muziek?

FRANK103 zei

Hoi neefje, nee, dat is een collega die op deze foto wel iets lijkt op Monique?
Groetjes
Frank