zondag 5 juli 2015

De musical van groep 8

Woensdagavond was de musical van groep 8, daarmee wordt de lagere school afgesloten.



Ook woensdagavond was het warm, en de airco van het theater deed het niet overdreven goed.



Uiteraard heb ik foto's gemaakt en een filmpje.



Het filmpje is eigenlijk alleen boeiend voor familie,



ik heb hem dus ook geblokkeerd  voor toevallige geïnteresseerden in filmpjes.

https://www.youtube.com/watch?v=ycWCd9LXytA

Maar mochten jullie willen kijken, veel plezier.



Hachelijk?

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

En zo worden kleine kinderen steeds groter...

Ad zei

Weer zo'n overstap in een volgende trein. Ik wordt er een beetje melancholisch van. De kleintjes worden groot.

FRANK103 zei

@sjoerd: ja, en dat gaat maar door!

@ad: de laatste van de lagere school af, een mijlpaal. Het was woensdag ook de laatste "excursie", ze 's ochtends naar het theater brengen. Ik heb er speciaal een dag vrij voor genomen. Op de middelbare school is geen hulp van ouders meer nodig. Ik vrees dat ik met ingang van september ook gewoon "stom" ben. Hachelijk?

gerdaYD zei

Af van de lagere school is inderdaad een grote mijlpaal in het leven van een kind. En dat dit gevierd mag worden met een mooie musical zullen ze zich vast en zeker hun hele leven lang herinneren!

Suske. zei

Daar het filmpje privé is kan ik niet kijken. Waarschijnlijk een penibele situatie op dat podium die niet voor gevoelige kijkers is.
Gelukkig zijn er hier nog mooie foto's te zien zodat we ons niet veel zorgen hoeven te maken.
Groetjes.

Albert y Mara fotoblog zei

Vol enthousiasme meegedaan aan de musical, schitterend afscheid van de lagere school. In de brugklas wil ze er even niet aan herinnerd worden. Doet ze eindexamen dan kijkt ze met een glimlach terug op groep 8.
Salu2 Albert

FRANK103 zei

@gerda: ik hoop dat ze het filmpje ook leuk vindt, dat heeft ze nog niet gezien.l.

@suske: ik heb het filmpje ivm privacy overwegingen geblokkeerd. Heel hachelijk?

@albert: ze mist vooral haar vriendinnen, die gaan allemaal naar een andere school. Hopelijk vindt ze op de middelbare ook weer een paar leuke meiden.

gerdaYD zei

Oei Frank, heeft ze dat filmpje nog niet gezien? Is ze al weg op vakantie dan? In elk geval zal ze er blij mee zijn, het is een mooie herinnering voor later!

FRANK103 zei

@gerda: ze is op kamp met scouting