vrijdag 29 juli 2016

Je staat er mee op en je gaat er mee naar bed.......


Gisteravond was de eerste serieuze voetbalwedstrijd van de plaatselijke voetbalclub.



Lisanne wilde mee om dit spektakel te aanschouwen,



dus ben ik gistermiddag op de fiets gesprongen om goede kaarten te scoren.



De fietstocht ging hier door de landelijke omgeving,



het gaat immers om een lokale voetbalclub.



Naar de wedstrijd zijn we wel met de automobiel gegaan,



er werd op internet neerslag voorspeld.



De wedstrijd was, zeker de eerste helft, het aanzien waard!



De plaatselijke club was veel beter dan de Griekse tegenstander,



alleen wisten ze helaas maar één doelpunt te maken.



De tweede helft werden alle nieuwe spelers het veld in gestuurd, wat nog geen groot succes was.

(we hadden zelfs oog voor de kleurige wolkenlucht)


Maar er is gewonnen!



Hachelijk?

11 opmerkingen:

Mirjam Kakelbont zei

Gefeliciteerd met de thuiswinst! De wedstrijd was dus de moeite waard.
Heel mooie foto's van de molens. Ik ben niet speciaal gek op molens maar deze zouden zo in een kalender geplaatst kunnen worden.
Was de koffie nog een beetje te pruimen?
Groetjes Kakel

Sjoerd zei

Dat beloofd dus niet veel goeds voor het nieuwe seizoen als ik tussen de regels door lees.

Kees zei

Hoi Frank, het is niet mijn ploeg, maar het zijn mooie beelden Frank.
Groet Kees.

Renesmurf zei

Het maakt niks uit wie er wint, als het maar gezellig was! Molens zijn overigens altijd gezellig.

FRANK103 zei

@kakel: de koffie is goed bij AZ, ze moeten voor tevreden bezoekers zorgen! Al is het voetbal prut, de koffie maakt het toch weer een leuke wedstrijd!

@sjoerd: az gaat voor de top 7, een plek bij de eerste 3 zit er niet in. Zo realistisch moeten we zijn!

@Kees: az en teams als Heerenveen hebben niet van die hele fanatieke supporters, meer publiek dat voor een leuke wedstrijd komt. En daar zorgen ze dan ook voor!

@rene: molens vind ik ook erg leuk!

Marco Luijken zei

Hoi Frank,
Grappige foto's vanuit Alkmaar. Altijd leuk om een wedstrijd te bezoeken.
Ben zelf voor Feyenoord, benieuwd wat die dit seizoen laten zien...?!

Groeten, Marco

FRANK103 zei

@Marco: Feijenoord komt vaak toch net iets tekort om landskampioen te worden, helaas voor de supporters. Wat mij betreft wordt Feijenoord dit seizoen kampioen, ik ben geen fan van Peter Bosz en ook niet van PSV. En een speler als Berghuis zou net het verschil kunnen gaan maken!

Suske. zei

Ik kan met moeite iets zinnigs zeggen over de Rode Duivels laat staan ik iets over Hollands voetbal kan zeggen. Heikel ?

FRANK103 zei

@Francky: er zijn mensen die houden van voetbal en er zijn andere mensen, die bijvoorbeeld veel weten van snelbreien, kogelkoppen of speervangen. Daar weet ik dan weer niks van. Hachelijk!

Anoniem zei

Ik wens jullie nog veel mooie wedstrijden.

Sportieve groet uit Amsterdam

FRANK103 zei

@Rob: bedankt! Ik hoop ook dat het weer een succesvol seizoen wordt.