maandag 21 augustus 2017

Gamma Racing Day, deel 1


Neef Richard, die hier niet genoemd wil worden, had



gratis kaarten voor de Gamma Racing Day in Assen.



Op het programma stond o.a. de Boss GP, een raceklasse met oude formule 1 auto's.



Ik hoefde er niet lang over na te denken, die wilde ik wel graag zien!



Dus reden we naar Assen voor een gezellig dagje races kijken, genieten van het onverwacht mooie weer,



kijken naar demonstraties van Formule 1 rijder Nico Hölkenberg,



superbike coureur Michael van der Mark



en Tim en Tom Coronel.



We hebben een heel rondje om het circuit gelopen,



op diverse plaatsen op de tribune gezeten en ik heb de geheugenkaart van de camera bijna vol geschoten,



ik ben van plan per raceklasse komende tijd een bericht te plaatsen.



De terugweg hebben we rustig aan gedaan, we zijn gestopt in Zwolle voor een eenvoudige doch voedzame Thaise maaltijd



en precies op tijd heb ik Ries weer thuis afgezet.



Hachelijk?

5 opmerkingen:

Suske. zei

Leuk om die ouwe bakken nog eens terug te zien.
Die thaise maaltijd daarentegen zal wel heikel geweest zijn.

FRANK103 zei

@Francky: die Thaise maaltijd was erg goed, voor herhaling vatbaar! Dat had ik ook niet verwacht, maar het was niet zo heet gekruid en erg smaakvol, het was top!

Sjoerd zei

Een lekker dagje uit uit. De vrachtwagens trekken me het meeste.

Ad zei

Lekker een dagje races kijken, dat verzet de zinnen. Ben benieuwd naar het vervolg!

FRANK103 zei

@Sjoerd: daar heb ik meerdere foto's van, maar dacht dat niemand die zou willen zien. Ik zal ze nu wel plaatsen!

@Ad: dat komt eraan!