tag:blogger.com,1999:blog-15003264.post5785533279969754947..comments2024-03-27T21:58:45.426+01:00Comments on Frank-103: De generaleFRANK103http://www.blogger.com/profile/01228286382380020495noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-67875532187924538912018-02-12T21:15:44.313+01:002018-02-12T21:15:44.313+01:00oei, ongelukken zijn nooit mooi. Maar meestal gaat...oei, ongelukken zijn nooit mooi. Maar meestal gaat het gelukkig wel goed!Renesmurfhttp://www.renesmurf.nlnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-84105256414540306182018-02-12T20:53:48.714+01:002018-02-12T20:53:48.714+01:00@Marc: bitterballen in plaats van worstenbroodjes....@Marc: bitterballen in plaats van worstenbroodjes. Worstenbroodjes doen erg denken aan die kapper uit het zuiden. Heel hachelijk!<br /><br />@JW: goed opgemerkt, de organisatie van zo'n gebeuren is een serieus gebeuren, dat moet je niet licht nemen!<br /><br />@Francky: topsporters zijn de bestuurders van deze auto's, daar past geen alcohol. Dat gaat ten koste van de concentratie en voor je het weet wordt verkeerd geremd of ingehaald.<br /><br />@Mirjam: Marc pakt alles groots aan, banden zijn daar een onderdeel van, om uitglijders of slippertjes te voorkomen! Die supporters heeft Marc met de hand geschilderd, wat veel werk is, maar door jarenlang knutselen aan het circuit is het aantal bezoekers inmiddels groot geworden.<br /><br />@Sjoerd: voor een geslaagd evenement is de voorbereiding erg belangrijk, en daar is Marc druk mee. Hoewel de techniek niet erg complex is, zijn er wel veel onderdelen die de wedstrijd ernstig kunnen beïnvloeden, zoals de auto's en de koek en zopie.....FRANK103https://www.blogger.com/profile/01228286382380020495noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-52724876286873781672018-02-11T21:43:59.434+01:002018-02-11T21:43:59.434+01:00Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, een goede ...Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, een goede voorbereiding is het halve werk, de rest moet aangevuld worden met goede voeding...Sjoerdhttps://www.blogger.com/profile/08106829606798432522noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-26645329205331132242018-02-11T19:58:44.866+01:002018-02-11T19:58:44.866+01:00Die verzameling banden: zoveel heb ik er zelfs noo...Die verzameling banden: zoveel heb ik er zelfs nooit voor mijn fiets gehad! Terwijl er jaren waren dat ik bijna 20.000 km (geen typefout) reed.<br />Wat het telkens áf maakt zijn de supporters langs de weg. En de worstenbroodjes (-: Gave kopfoto, Frank!mirjam kakelbonthttps://www.blogger.com/profile/06952030357583585237noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-37864159512770045652018-02-11T18:52:19.391+01:002018-02-11T18:52:19.391+01:00De 'bestuurders" van zo'n wagen diene...De 'bestuurders" van zo'n wagen dienen volgens mij ook getest te worden. Je weet maar nooit. Heikel ?Suske. https://www.blogger.com/profile/13845587548532675167noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-82283470235664781562018-02-11T18:39:10.091+01:002018-02-11T18:39:10.091+01:00Geen half werk mannen!
Geen half werk mannen!<br />J.W.de Grootehttps://www.blogger.com/profile/03325506027490408238noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-23896040907742125872018-02-11T16:20:21.348+01:002018-02-11T16:20:21.348+01:00Hahaha. We kunnen in ieder geval paar dingen afstr...Hahaha. We kunnen in ieder geval paar dingen afstrepen en vaststellen. Geen McLarens en wel brede siliconen bandjes. Nu nog de puntjes op de i.MarcStoutenhttps://www.blogger.com/profile/07882593413327629052noreply@blogger.com