tag:blogger.com,1999:blog-15003264.post7749183878903713316..comments2024-03-28T18:09:55.995+01:00Comments on Frank-103: Motorpost deel 2FRANK103http://www.blogger.com/profile/01228286382380020495noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-5382556901929579112011-12-06T12:31:44.589+01:002011-12-06T12:31:44.589+01:00Mooi dat de ombouw gelukt is.Mooi dat de ombouw gelukt is.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-80561252234104816932011-12-05T22:16:32.701+01:002011-12-05T22:16:32.701+01:00@sjoerd: zeker!
@suske: alles is hachelijk, dat i...@sjoerd: zeker!<br /><br />@suske: alles is hachelijk, dat is het hachelijke!<br /><br />@Albert: ik ken de bruine ook, ooit als afscheidskado aan een collega gegeven.<br /><br />@marco: ik ben heel benieuwd, ik heb nog nooit een piko stoomlok van dichtbij bekeken. Heb je de nieuwe Piko dubbeldekset al besteld?<br /><br />@ad: ik had daar ook mijn twijfels over, echter kon ik meerdere plaatjes van andere ombouwen vinden van motorposten waarbij het printplaatje op dezelfde wijze werd aangepast. Vanwege de duidelijke beschrijving van de ombouw heb ik de link naar de site van Ben op het blog neergezet. En uit eigen ervaring kan ik je vertellen: dan doet de verlichting het!<br />NB ik heb de oude verbindingen doorgekrast met een hobbymes. Bij het maken van de nieuwe verbinding wilde het tin niet goed vloeien op de printplaat. Door voldoende tin te gebriken ging dat toch goed. Gebruik niet teveel tin, want je kan dat moeilijk herstellen! Succes.FRANK103https://www.blogger.com/profile/01228286382380020495noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-68925221908895112332011-12-05T19:58:42.434+01:002011-12-05T19:58:42.434+01:00Hé Frank gefeliciteerd,
Ik ga het ook eens zoprob...Hé Frank gefeliciteerd,<br /><br />Ik ga het ook eens zoproberen. Bij de ombouw van de motorpost van Ben gaat het om een Hamo model; bij deie van jou om een wisselstroom versie. Maakt dat niet uit?Adhttps://www.blogger.com/profile/09561145723597520347noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-87652629963723333832011-12-03T13:12:22.657+01:002011-12-03T13:12:22.657+01:00Leuk hè Frank ? Lekker aan projecten klussen ! Ik ...Leuk hè Frank ? Lekker aan projecten klussen ! Ik doe niet anders. Heb inmiddels de eerste DR Stoomloks aangeschaft: De BR 01 Reko, de BR 75, de BR 95 (als alles goed gaat bij EBay), de BR 50 001 en tot slot de BR 03 Reko. Allemaal van Piko uit de DDR-tijd. Zo, dan ben je ook weer even op de hoogte van mijn investeringen. Groeten, Marco118.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-91501879582374943152011-12-03T01:51:02.237+01:002011-12-03T01:51:02.237+01:00Zowel deze als de bruine staan keurig in mijn vitr...Zowel deze als de bruine staan keurig in mijn vitrine bij mijn treinenbaan. Interesse in een fotootje Frank? Mail me dan maar. Voor adres zie onze site.<br />Met Spoorse Groeten<br />AlbertAlbert y Marahttps://www.blogger.com/profile/15606898765488427171noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-12892044702452588402011-12-02T21:24:56.385+01:002011-12-02T21:24:56.385+01:00als het functioneert is het volgens mij niet hache...als het functioneert is het volgens mij niet hachelijk !Suske. https://www.blogger.com/profile/13845587548532675167noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-15003264.post-39405362626824584072011-12-01T23:23:46.110+01:002011-12-01T23:23:46.110+01:00Een winstpuntje dus...Een winstpuntje dus...Sjoerdhttps://www.blogger.com/profile/08106829606798432522noreply@blogger.com