donderdag 22 februari 2018

De stroomlijn


De feestdagen zijn weer achter de rug en we gaan weer richting zomer,



tijd dus om de stroomlijn kritisch te bekijken,



we willen natuurlijk geen modderfiguur slaan in de zwembroek zodra die weer aankan!



Als het wat harder waait dan ga ik voor een wandeling van ruim 8 kilometer



en afgelopen weekend kon ook de racefiets weer uit de stalling voor een ontspannen rondje.



Collega René, die hier trouwens niet genoemd wil worden,



vroeg zelfs of de Ronde van Zandvoort, die in maart wordt verreden,



al op de kalender geplaatst kon worden.



Het achterwerk en het keiharde zadel van de racefiets zijn nu nog geen goede combinatie,



maar die ronde van Zandvoort is een mooi streven.



Hachelijk?

11 opmerkingen:

Renesmurf zei

Gewoon lekker doen waar je zin in hebt! ik rij liever mijn eigen weg dan met allemaal anderen langs bepaalde punten.

FRANK103 zei

@René: ik vind het zo nu en dan leuk om een tocht te fietsen. Dan kom je op plaatsen waar je misschien anders nooit zou komen!

Ad zei

Gelukkig ook een paar treinen op de foto. Geen eenvoudige doch voedzame maaltijd genoten!? Voedselkringloop wel aanschouwelijk in beeld gebracht.

FRANK103 zei

@Ad: inderdaad geen weblogwaardige maaltijd genoten, helaas.

Sjoerd zei

Zonder een voedzame maaltijd haal je eind maart niet...

FRANK103 zei

@Sjoerd: het naar de winkel fietsen of lopen gaat wel steeds beter!

Max Roodveldt zei

Je kunt natuurlijk altijd een grotere zwembroek kopen... (grijns)

FRANK103 zei

@Max: volgens de familie hier is die er niet. De enorme hoeveelheid stof die dan benodigd is maakt zoiets ook een prijzige aankoop. Heel hachelijk!

Suske. zei

Volgende week voorspelt men zonnig doch koud weer.
Het ideale weer om je op de fiets op te warmen of is dit heikel ?

mirjam kakelbont zei

In begin april heb ik eens de Bultentocht van 125 km gereden. Ik was kuis verrot toen ik thuis kwam.
Maar ik zou zéker de ronde van Zandvoort rijden als ik jou was!
Mooie foto's van treinen. Van m'n broer krijg ik die ook, alleen dan vanuit de cockpit (-:
Je bent goed sportief bezig, Frank!

FRANK103 zei

@Francky: ik heb geen wielerkleding voor als het echt koud wordt, het houdt op rond 0 graden. Het is wel voor de lol, ik word er niet voor betaald!

@Mirjam: bedankt! Die wielerronde wil ik graag fietsen, maar dan moet ik eerst wel trainen! We gaan dan voor de 80 kilometer, 125 is voor mij teveel.