woensdag 30 december 2009

Meer plaatjes uit de omgeving


Ik had in het vorige bericht al gezegd dat ik me zou richten op stations en kerkjes.Ik begin dan natuurlijk met de stations!



De vraag is of dit plaatje het nieuwe station eer aandoet?



Het volgende station is gewoon een erg saai exemplaar, de foto is van de achterkant en daarom misschien wel verrassend?



Het derde station is wat betreft bouw vrijwel identiek aan het vorige, dus heb ik de foto van een kenmerkende tekst op het raam met erachter een intercity gemaakt.



Hoewel ik nog 3 stations moest doen was de accu van de camera vrijwel leeg en de geheugenkaart bijna vol.



Ik moet dus nog een keer op pad en dan niet zoveel foto's van andere objecten maken, zoals bovenstaande vervallen fabriekspand.



Morgen ga ik verder met kerken (geloof), omdat ik echter 19 foto's klaargezet heb, en dat is een beetje veel voor 1 bericht, laat ik jullie nu alvast een paar foto's zien.



Beetje de detailplaatjes



Kerktorens



Vinden jullie het wat?



Morgen de rest en dat is hachelijk!

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dat eens witte afgebladerde vervallen statige fabrieksgebouw heeft mijn aandacht getrokken. Het staat daar zo markant dat je alle fotografieregels aan je laars kunt lappen. Je oog wordt gewoon naar de details getrokken en niet naar de foto. Ik zal me ook maar tot één foto beperken anders...

FRANK103 zei

@Me: de rest vind je helemaal niks?

Renesmurf zei

Als ik wat zie dan leg ik het vast! Das dan altijd wel mooi om te zien wat voor effect het heeft.

Je maakt wel erg blauwe luchten mee, fijn is dat!

www.brillie.nl zei

Leuk om even het pakhuis te zien van het geloof. Gelijk nu een bom erop gooien. Oei, dat had ik geloof ik niet mogen zeggen. Hachelijke zaak weer.

Steffer zei

Ik ken deze omgeving niet....

FRANK103 zei

@René: het was maandag erg mooi weer!

@Brillie: van mij mag jij er een bom op gooien, maar helaas ga ik daar niet over!

@Stef: nee?

Sjoerd zei

Ik zeg niet dat de rest niets is, er zijn er verschillende bij die ik best goed vind. Bij een ranking zou bij mij de op een na laatste en de foto van het station Zaanse schans vechten voor plaats twee

FRANK103 zei

@Me!: ik ga ze meenemen naar de fotocursus (as maandag), ik ga hier vertellen wat Angelo er van vindt!