vrijdag 17 augustus 2007

Over racen bij MJ

Hoewel Michiel (het M gedeelte van MJ, en wil hier niet genoemd worden) me al eens eerder had ontmoet heeft hij me toch weer uitgenodigd om te komen racen. (Foto hieronder: DTM Mercedes op Slot-it HRS chassis) En met mij nog een aantal mensen, die hier uiteraard ook niet genoemd willen worden. (Foto hieronder vlnr: John, Henk, Michiel, Harold, Gerard en WJ) Ik heb het dan natuurlijk over Harold (Porscheharry), John uut Z (John's slotracegerommel), Henk (Twentetrack), Gerard en Sebas. Doordat Sebas met een vervoersprobleempje zat was hij gisteravond niet aanwezig, wat voor John en mij weer gunstiger was, aangezien Henk, Gerard, Harold en Michiel zich verplicht voelden een van ons te laten winnen. (Foto hieronder, de startopstelling: Ninco NSX van John, Slot it Porsche van Harold, Scalextric Porsche van Henk, Ninco Supra van Frank)Michiel en Gerard besloten om zich nuttig te maken als inzetters, Harold reed met de handrem erop en Henk ging uitgebreid de kap van zijn auto tijdens de race verwisselen. Omdat John met mij mee reed en 150 km Ernst en Bobbie ook zijn littekens nalaat (op dieet, op een vermageringsdieet......) heb ik dus een zwaarbevochten zege behaald die ik hier uiteraard expliciet vermeld. (Foto hieronder, van de 4e heat was Harold winnaar met John op de 2e plaats. De overal winnaar was Frank)Het gaat immers toch altijd om het eindresultaat!
(Foto hieronder: Henk, WJ, John, Gerard en Harold met de camera)
Zo kwam rond 23.30 een einde aan het gezellige samenzijn en was ik na 150 km, radio 538, een rondje Z om John af te zetten, om 01.15 weer thuis. Heren, het was wat mij betreft weer zeer de moeite waard! Michiel bedankt!
Tip van Frank: lees ook het verslag op de site van Porscheharry!!

10 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Het gemis van de rechterbuitenspiegel op de Jägermeister Porsche ging ten koste van de aerodynamico Frank, maar soms moet je roeien met de riemen die je hebt ;-) Ik ben het roerend met je eens dat het weer zeer de moeite waard was!

HenkG zei

Mooi en vooral ook snel verslag.
Het gaat mij eigenlijk niet op het eindresultaat (het mag duidelijk zijn waarom), maar om het meedoen.

Even een kleine correctie: de rode Porsche is een ProSlot kap op een slot.it HRS chassis - op de breedte van de voorwielen na helemaal Fia GT-2 1:32 klasse

sebas zei

Ik moet er toch nog maar een keer heen!

FRANK103 zei

Ja Sebas, dat moet je zeker!

Steffer zei

Ik ook!
Maar Frank000, heb jij "gewonnen"??? Zonder vals spelen?

John zei

Zo lang psychisch geweld zoals Ernst en Bobbie niet door het IOC als vals spelen erkend wordt heeft Frank niets misdaan.

Anoniem zei

Ik snap niet dat er mensen bestaan die niet genoemd willen worden.
Wat doen ze daar dan?
Waar een weblogger bij is?

FRANK103 zei

@Steffer: ik heb niet AANTOONBAAR vals gespeeld....

@John: anders schakel ik probleemloos over op kabouter Plop, Big en Betsy of K3!

@Renesmurf: het zijn wijze vragen die je stelt, maar antwoorden, tja. Laat ik stellen dat ik het niet weet!

Anoniem zei

Die fiets die daar hangt. Hoe snel gaat die?

Anoniem zei

Waarschijnlijk zo snel als je kan trappen, tenzij je bergaf gaat, dan kan hij harder dan je kan trappen!