zondag 18 november 2007

Racen op Twentetrack

Nu ik gevraagd ben op racebaanweblog http://www.racebaanweblog.nl/
plaats ik natuurlijk daar mijn weinig boeiende racebaanverhalen. Omdat jullie misschien denken, pfoeeee, wat een geluk dat dat ons dit keer dan toch weer bespaard blijft, zet ik hier ook wat sfeerplaatjes. Van het bezoek vandaag aan Henk's Twentetrack. Gevoelig, emotioneel. Mooie plaatjes? En hoe je die plaatjes maakt. Natuurlijk een foto van de winnaar. De winnende bolide dan. Voor meer verhalen verwijs ik jullie naar Twentetrack, Porscheharry, Gait uut Delden, MJ en natuurlijk racebaanweblog!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Die achtergrond... is wel erg pijnlijk aan mijn ogen...

HenkG zei

@ brillie: ga dan eens naar de oogarts.

Deze foto's zijn precies zoals het hoort. Dhr. 103 heeft op correcte wijze gebruik gemaakt van de aanwezige middelen. Briljant!

Anoniem zei

Dat ziet er weer scherp uit, als vanouds, ik heb meer met afstandshots.

Anoniem zei

Henkg: U ogen vinden het misschein prettig, die van mij niet. En daar kan een oogarts geen verandering in aan brengen. Wat het maar waar. Wat een heeeeeerlijk leven zou ik dan bezitten. Of misschien ook wel niet. Het is maar hoe je het BEKIJKT...

MJ zei

Mooie foto's, Frank! Maarja, dat kan niet missen met zo'n studio en zo'n mooie achtergrond...;)