dinsdag 20 november 2007

Racen op Twentetrack, deel 2



Jullie zaten er natuurlijk al op te wachten, het 2e deel. Valt er zoveel te vertellen over een racemiddag? Nee, dat dus niet. Het was gezellig. John uut Z heeft in de auto kunnen genieten van de allernieuwste Sinterklaasliedjes zoals Jumpen met Zwarte Piet en "De speelgoeddief" van Coole Piet. Henk kent de verzamelde werkjes van de Club van Sinterklaas ook niet en speelt een nummer van de shadows. Uiteraard heb ik ook de aanwezigen op de foto gezet en voor de culinair geïnteresseerde bezoekers ook de foempia. Henk laat zien hoe weinig er nodig is om goede 'studiofoto's' te maken, maar dan moet ik natuurlijk wel op de achtergrond letten. Op de foto de zelf gespoten Slot-it Mclaren van John met de achtergrond verschoven. Verder wil Henk er niet openlijk voor uit komen, maar hij is vergeten de doos goed af te dekken..... Marklin! Ja, het is hachelijk!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kan niet wachten op de audio opname van de gitaarmen...

FRANK103 zei

Die audio opnamen die zijn er niet, Brillie. Misschien moet ik dan toch een van de hits van Coole Piet hier plaatsen?

Anoniem zei

Ik blijf het toch een merkwaardige hobby vinden.
Leuk dat mensen zo bezig kunnen zijn.

Coole piet, laat maar horen!

PorscheHarry zei

Volgens mij ben ik die blauwe Nissan van MJ aan het fotograferen. Ik ben gemakkelijk te herkennen, ik moet me regelmatig op een zolder bukken ;-)

FRANK103 zei

@Renésmurf: ik ben er nog niet achter hoe ik achtergrondmuziek op het weblog zet. Zal kijken of ik je een mp3 kan mailen.

@Harold: inderdaad, jij bent het.

HenkG zei

Beetje late reactie van mijn kant, maar ik was even niet "aanwezig". Verhuizing op het werk en zo...

@Frank: je weet er soms net weer iets anders van te maken. Blijf fris en blijf ons vooral vermaken.

@ Brillie: ja, Frank "betrapt" me op een hobby die overigens op een laag pitje staat de laatste tijd.
UBHank CDtje en Henk doet net of-oe Hank Marvin is. De hobby wordt tot in Afrika beoefend en in de UK (United Kimbabwe) is er zelfs jaarlijks een wedstrijd.
Zelf ook gitarist?

FRANK103 zei

@Henk: wat heeft een verhuizing op het werk te maken met jouw internet-quality time?

HenkG zei

@Frank: je hebt gelijk. Het zou niet moeten, maar helaas...