woensdag 28 oktober 2009

In de genen

Ten noorden van de evenaar is het 's winters lastig eten zoeken in de besneeuwde bossen. De jager verzamelt voedselvoorraden om de winter door te komen. En zo is verzamelen dus genetisch bepaald! Anno 2009 hoeft de jager alleen naar de plaatselijke buurtsuper te rijden om de voorraden aan te vullen, de verzameldrift richt zich nu op andere zaken die niet per se noodzakelijk zijn voor het overleven. En daar speelt de buurtsuper soms graag op in! Hoewel sommige verzamelingen het overleven toch een stuk aangenamer maken!!Hachelijk?
NB Peter, Harry en Megma, die hier misschien nu eenmalig wel genoemd willen worden, bedankt voor het verzamelen van de Albert Heijn puzzelstukjes!

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

Goh, ik heb die dingen steeds geweigerd.

Steffer zei

Raar, op de een of andere manier wordt alleen jouw blog geupdate met de laatste post in de bloglist....

FRANK103 zei

@Me: gemiste kans!

@Steffer: bij blogger weten ze goed waar ze mee bezig zijn!

www.brillie.nl zei

Ah? Daar waar je een spaarlamp kan ophalen? Mmm... daar kom ik nooit. Mijn personeel echter wel.

Renesmurf zei

Ik denk niet dat dat zo in de genen verwerkt zit, het is gewoon bedachte vrijetijdsbesteding.

FRANK103 zei

@Brillie: te ver voor de Porsche?

@René: maar waarom slaan verzamelwoedes aan als het niet in de genen zit?