zondag 1 november 2009

De classic race bij Slipstream

Vandaag was het zo ver, de classic race bij Slipstream in Cruquius!

Classic race slipstream 1nov09

Leo, rechts op de foto, die hier niet genoemd wil worden, had een Slot-it Ferrari 312 ter overname en compleet geprepareerd voor me meegenomen, en Stef had een regelaar voor me te leen, zodat de slotracekoffer geheel voor Piet Snot (wil hier trouwens ook niet genoemd worden) mee was!

Classic race slipstream 1nov09

De Ferrari zag er om 10 uur nog goed uit! (op de foto om 17.30 was het echt minder).

De scenery bij Slipstream is heel natuurgetrouw!

Classic race slipstream 1nov09

Een BMW hoort uiteraard in de vangrails.....

Harold en Henk leggen de Gulfjes vast in hun natuurlijke omgeving.

Classic race slipstream 1nov09

De baan van Slipstream is erg fraai! (Op de foto de bolide van Leo).

Classic race slipstream 1nov09

Dan het eerste startveld, de kenner ziet natuurlijk mijn bolide ook staan (op baan 3).

Classic race slipstream 1nov09

Sommige auto's gingen erg makkalijk op hun dak liggen.

Classic race slipstream 1nov09

De uitslag / einduitslag, daar heb ik het vandaag liever niet over

Classic race slipstream 1nov09

Wel heb ik een mooie medaille voor een tweede plaats ontvangen (ik zal jullie verder niet vervelen met details, iets over 2e plaats van 3 rookies....)

De fotografen gingen vandaag wel erg ver om alle details vast te leggen

Classic race slipstream 1nov09

Opvallend vaak waren ze op één plaats te zien

Classic race slipstream 1nov09

De vraag is dan natuurlijk

Classic race slipstream 1nov09

wat is daar te zien?

Classic race slipstream 1nov09

Géén broodjes worst (Unox)

Classic race slipstream 1nov09

Of mijn heerlijke tosti

Classic race slipstream 1nov09

Ook niet de organisator van deze geslaagde racedag

Classic race slipstream 1nov09

Een racebaanlouncheruimte

Classic race slipstream 1nov09

Hachelijk?

11 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Waarom hebben deze treintjes geen wissels?

FRANK103 zei

@Brillie: het zijn niet van die wissel(vallige) types!

RoeBo zei

Je bent erg snel !
Zoals alijd weer een leuk verslag, fijn dat je mij (die niet genoemd wil worden), "onherkenbaar" hebt gemaakt met zo'n zwart balkje. Ik sta er weer gekleurd op !

Het was weer een erg race middag in een ontspannen, sportieve sfeer, heb me uitstekend vermaakt.
Wat mij betreft volgende keer weer (bij de Bunker in Drachten). Ben jij dan ook weer van de partij, of is het wat te ver weg ?

PorscheHarry zei

Je hebt alle facetten van de dag weer mooi belicht Frank! Je tweede Rookie plaats komt natuurlijk omdat je het stuur van de Ferrari na 5 minuten al uit de slotcar had gesloopt. :-)

Drs. Johan Arendt Happolati zei

Heer Frank,
Alhoewel ik geen enkele binding met het gebeuren heb, vond ik het eigenlijk prachtig verwoord en in beeld gebracht.
Zelfs als buitenstaander kan men de ironie en de deugnieterij in uw verslag smaken.
Met vriendelijke groeten,
De Drs.

HenkG zei

Weer veel te snel om bij te benen...dat bloggen van jou. Dat heb je als je zo dichtbij woont.

Steffer zei

Mooi man! Snel man! Tof man! Beregoed man! Uh....

Rennesmurf zei

Er staat zelfs publiek te kijken! Nu moeten ze alleen nog even echt bewegen!

Sjoerd zei

De volgende keer natuurlijk een filmpje van de finish in slowmotion erbij, dan is het helemaal af

Dikke Leo zei

Het was mij een waar genoegen je eens te ontmoeten. Ik hoop je nogmaals te mogen ontmoeten tijdens een classic, ofzo, om de strijd wederom aan te gaan.

FRANK103 zei

Heren, bedankt voor alle (positieve) reacties. Een bezoekje aan Drachten ga ik doen, mits dat past binnen de kalender hier. En voor jullie gooi ik er een tweede serie sfeerplaatjes tegenaan!