woensdag 24 februari 2010

Afwisselend afschuwelijk

Van René Smurf mag ik dit blog niet afschuwelijk noemen, dat zou weinig respectvol naar de bezoekers zijn. In dat kader vertel ik hier graag dat ik gisteravond naar de bijna gouden rit van Sven Kramer heb gekeken. Bijna.
Wij dachten in eerste instantie zelfs dat Sven met een vreemde beweging onderuit ging. En eigenlijk ging hij dat ook!
Tuurlijk circuleren er op internet al plaatjes over de baanwissel van Sven.
En andere teksten: Sven kramer heeft een nieuwe sponsor.
Randstad.
Voor als je snel van baan wilt wisselen.
Voor meer plaatjes (honderden): http://www.dumpert.nl/search/ALL/kemkers/
Na de vogelpoep van Hilbert van der Duim (die mogen jullie opzoeken als je het niet meer weet!) is er nu de baanwissel van Sven....
Conclusie: afschuwelijk dekt voor dit weblog aardig de weinig wisselende lading!

Penibel?
NB Als een hele grote man heeft Gerard Kemkers direct toegegeven een fout te hebben gemaakt (denk maar aan de ooit bekende Marco Bakker die zijn cruise control de schuld gaf in plaats van overmatige alcoholconsumptie), voor Sven voorspellen allerlei marketeers dat deze 'stunt' hem wellicht beroemder maakt dan dat hij gewoon de 10 kilometer met overmacht had gewonnen. Deze plaatjes vervuilen ondertussen internet, met dank aan Remco en Harold, mocht iemand vinden dat deze hier niet kunnen dan mag je dat natuurlijk bij de reacties melden!

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

Afschuwlijk ja, maar humor moet mogen toch...

Jacko zei

binnen
buiten
binnen
buiten
binnen
buiten
binnen
buiten
binnen
buiten
binnen
buiten
binnen
buiten
buiten
binnen
binnen
buiten
binnen
buiten
binnen
buiten
binnen
buiten
binnen

en

AF!!

Wel ontzettend lullig voor Sven natuurlijk. Maar zeker ook voor Kemkers. Gezien de prestaties die beiden heren al geruime tijd leveren, en Kemkers al veel langer, verdienen ze dit niet natuurlijk. De versagenheid van Kemkers is groter dan de woede van Sven.

Maar een grapje is wel leuk ja. Dat dan weer wel....

FRANK103 zei

@Me: humor relativeert!

@Jacko: ik denk dat Gerard Kemkers er langer wakker van ligt dan Sven Kramer!

Jacko zei

Ik vind het gewoon sneu voor hun allebei. Zoiets gun je gewoon niemand.

FRANK103 zei

@Jacko: nee, maar shit gebeurt!

Anoniem zei

daarom heb ik geen coach lang de baan bij mij en als de baan is voorzien van wissels gaat het vrijwel altijd goed

Steffer zei

Gerard, geen wissels gaat beter!

Anoniem zei

De binnensten zullen de buitensten zijn....

Suske. zei

wissels beloven nooit echt veel goeds, dus laat maar.