donderdag 25 februari 2010

Over de fotocursus en het slot

De fotocursus is inmiddels weer een paar weken afgelopen, de regelmatige bezoeker van dit blog zal kunnen beamen dat ik er hier toch tot vervelens toe aandacht aan heb geschonken! De laatste lessen stonden in het teken van de expositie van de gemaakte kiekjes. Deze zouden voor het publiek te zien zijn op een passende lokatie. Afgelopen week kreeg ik een mailtje van de cursusleider: ze zijn te zien! Hoewel het grut op de woensdagochtend 2.000.000 leukere dingen wist te bedenken om te doen, ze wilden zelfs liever naar de tandarts, het hielp ze niet, er moesten foto's gekeken worden. En dus zaten we al vroeg in de auto naar het altijd sfeervolle centrum van Z. De sfeervolle expositieruimte was niet moeilijk te vinden, hoewel een passende bewegwijzering ontbrak. Ondanks de massa's toeschouwers is het me toch gelukt een paar foto's van de expositie voor jullie te maken. Ter afsluiting van het bezoek aan de foto-expositie hebben we een bezoek gebracht aan een andere detailhandelaar te Z., waar we onze verzameling DVD's met 2 exemplaren hebben uitgebreid. De ene DVD, de Disney klassieker Bolt, laat ik hier niet zien, ik ga er gemakshalve van uit dat jullie die ook allemaal in de kast hebben staan. De andere film is jeugdsentiment. Wie kent of heeft niet het boek "Meester van de zwarte molen" van de wereldberoemde auteur Ottfried Preussler? Dat boek is recent verfilmd, en al heeft de film net niet die bioscoopomzet gescoord als de film Avatar, van de DVD verkopen wordt een boel verwacht! Wij hadden onze filmverzameling woensdagmorgen dus weer uitgebreid met een topfilm, zodat het grut na een eenvoudige doch voedzame maaltijd met veel plezier een deel van de middag heeft gevuld met het kijken naar die film. Naar Bolt ja, ach, het is allemaal heel hachelijk....

6 opmerkingen:

Renesmurf zei

We hebben hier ook een HEMA, zonder HEMA tel je als stad niet mee!

Sjoerd zei

Dat lijkt bijna op een worstje van Ikea, ware het niet dat ik er een plakje kaas in ontdek.

www.brillie.nl zei

Worst van de hema... hachelijke zaak.

Gert zei

Ik ken het boek niet en heb het dus ook niet gelezen. Hoeveel foto's van jouw waren er op de expositie, zo te zien wel dag en nacht open, te zien.

FRANK103 zei

@Rene: inderdaad

@Me: en een plak augurk!

@Brillie: worst van Unox

@Gert: 3 foto's, hier ook te zien bij eerdere berichten over de fotocursus.

www.brillie.nl zei

Hoe was je vakantie?