maandag 26 april 2010

Het best wel geslaagde raceAPIE

Het raceAPIE (Alfa Printo Italia Excellento) is bijna af, bijna raceklaar (magneet moet er nog uit en lood erin). Ik wil daarbij direct opmerken dat het plakken van zo'n autootje mij niet helemaal goed lukt. Er zit bijvoorbeeld geen bouwtekening bij deze auto. En omdat ik altijd scheutig ben met lijm is de linker koplamp toch minder fraai geworden. Wanneer het raceAPIE voor het eerst ingezet gaat worden weet ik nog niet, waarschijnlijk wordt het een classic race in het najaar. Komende zondag, dan is de classic race in Kampen, blijf ik in ieder geval thuis. Uitslapen en voetbal luisteren op de radio. Hachelijk?

7 opmerkingen:

Renesmurf zei

Zonder bouwtekening kan je het ook wel, je kan het wel dromen.
En soms worden dromen werkelijkheid.

PorscheHarry zei

Leuke Alfa 103 TT (Terrible Tampoprint) geworden ;-), jammer dat je d'r in Kampen niet bij bent. Heb je voldoende tijd te oefenen tot het nieuwe seizoen.

Sjoerd zei

Dat heb ik nou ook met lijmen, altijd teveel...

De Bunker zei

Alweer een originele 103.
Leuk, ik hoop hem nog een keer te zien schitteren tijdens een classic. Alles beter dan alleen maar fantasieloze rooie alfa's

Steffer zei

Hij is mooi! En heel leuk gevonden zo'n "glue-look" koplamp glas...

Unknown zei

Dit komt in de richting van een Porsche. www.brillie.nl

FRANK103 zei

@René: uiteindelijk lukt het!

@Harold: inderdaad

@Me: tja, beter teveel dan te weinig, dacht ik nog!

@DE: daarvoor had ik ook een witte kit gekocht, dan moet je wat!

@Stef: Tja, ik ga nu overwegen om die andere koplamp ook te voorzien van wat lijm...

@Brillie: nou, ik geloof dat ze daar bij Porsche echt anders over denken, zo'n italiaanse rammelbak is toch geen duitse degelijke platgeslagen kever!