zondag 25 april 2010

Verjaardagen

Op vorig bericht heb ik best wel veel boeiende reacties gekregen, vandaar dat ik op deze best wel succesvolle voet verder ga! Ik had al geroepen dat we gistermiddag ook naar de verjaardag van Suzanne gingen. Voor haar verjaardag zijn we dinsdag (zie het laatste bericht over dinsdagavondtreinen) een paar best wel zeldzame, van oud dametje geweest, altijd binnen gestaan, rijtuigjes van hun collectors item waarde wezen ontdoen, door ze te voorzien van een laagje verf. Neef Erik heeft donderdag deze best wel fraaie wagentjes voorzien van tekst, en van blanke lak, die voor een best wel strak resultaat heeft gezorgd. Dan heb ik natuurlijk ook de best wel nette 41 bekeken, die recentelijk in Dortmund is gescoord door Erik. Best wel strak in de lak, die 41. Dan moest er natuurlijk nog gebak gegeten worden, en omdat ik best wel om mijn gezondheid denk is het de appelvariant geworden. Met best wel veel vitamine C enzo, denk ik. Best wel hachelijk?

3 opmerkingen:

Renesmurf zei

Treintjes en eten, en elke dag maar weer en weer meer.
Dat is me toch wat.

Jacko zei

Laat het woordje "best" in de laatste zin maar weg hoor!!

Sjoerd zei

volgens mij is dat treintje het aankijken niet meer waard. de verf is gaan bubbelen, waarschijnlijk door de blanke lak. Echt wel hachelijk...