zondag 18 april 2010

Plaatjes en loodsen

Ik heb nog een aantal (feitelijk duizenden) plaatjes op de harde schijf van de PC staan die ik kan gebruiken voor dit blog. Ik begin met foto's van afgelopen week. Zoals laatste dagen meerdere keren verteld: de acculader heeft een overdosis dubbelfris gekregen, ik heb hem in een sopje schoongemaakt, echter zonder succes. Dat is vervelend, maar een nieuwe acculader moet geen groot probleem zijn. De camera wilde ook al een tijdje niet erg autofocussen, en vrijdagavond bij het schoolvoetbal deed de ontspanknop het ook niet meer. Kapot dus! Of de camera het niet doet omdat de accu's defect zijn, door de defecte lader, weet ik niet. Vanmiddag heb ik, zittend in de tuin, een stapel fotobladen bestudeerd, maar ik weet niet of het een Nikon D5000, D90, Canon 500D of toch weer een Sony moet worden. Vervolgens heb ik het standaard rondje gefietst, met 43 kilometer met 26,9 gemiddeld, en besloten voorlopig voor een compact te gaan. De loods dus van collega René, die hier niet genoemd wil worden. Mooi?

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

Zie ik daar een paar 1100 locjes staan blauw te worden.

PorscheHarry zei

Wat een wazige kop van je blog :-S

FRANK103 zei

@Me: inderdaad!

@Harry: de olympus van neef Richard moet het niet hebben van scherpe plaatjes!

olive zei

kijk eens naar de olympus pen.... een wereldcamera!

Anoniem zei

Loods is wel mooi, maar een beetje te schoon nog.
Wel fijn weer al die treinen foto's.

Suske. zei

die onderste foto vind ik het mooist door dat z/w. lekker ouderwets.

Renesmurf zei

Je hebt wel een hobby waar je veel werk aan hebt, het houdt je wel bezig.

www.brillie.nl zei

Die loods heb ik toevallig ook gebouwd. En volgens mij, moet die nog ergens op zolder staan. Grappig dat iedereen de gelijke bouwdozen koopt. Echter wel in de jaren 70...

FRANK103 zei

@Olive: die is een beetje duur!

@Lokkie: is inmiddels al weer weg!

@mrfranky: dat was de bedoeling ook!

@rene: hele dagen vul ik er mee!

@brillie: toen waren er niet zoveel betaalbare bouwdozen in de handel...