zaterdag 17 april 2010

Over bloggen en de Minolta

Vanmiddag gingen we naar Albert Jan, die hier niet genoemd wil worden, lantaarnpalen ophalen, en vervolgens naar VanAlles Wat in Putten. Dan was er ook nog de motorcross in Ermelo (zie MC Volgas) en is er in Putten natuurlijk nog het restaurant d'heerdt. Genoeg fotomomenten dus om met een lege geheugenkaart en 2 volle accu's op pad te gaan. Nu had ik al verteld dat Wesley de acculader van de Minolta voorzien had van dubbelfris (de ananas mango smaak voor degene die dat per se wil weten). Het effect was nu merkbaar, de eerste accu was al na 10 minuten leeg, nadat ik de sfeervolle foto's van de gezellige rustige autorit had gemaakt. Daarna deed de camera niets meer. De 2e accu in de camera en na ongeveer 1 minuut was deze kennelijk ook leeg (zonder 1 foto gemaakt te hebben). Eerste accu er weer in, maar de camera bleef 'dood'. U begrijpt, ik heb dus verder geen foto's van vandaag, we hoefden niet naar Vanalleswat of restaurant d'heerdt. Ik heb dus zelfs geen foto's van de big tasty (die ik uiteraard ontken!). Vanavond blijven de accu's leeg, ook na regelmatig vervangen. Omdat ook de compact stuk is gaan jullie hier pas weer iets lezen als één van beiden, of beiden vervangen zijn. Penibel?

7 opmerkingen:

Jacko zei

Een regelrecht drama dat is het. Die Ijslands asbende is er niks bij!

Sjoerd zei

Desastreus..., kinderen. Ik heb er ook twee.

Suske. zei

ik heb er ook twee en soms meer als je dochter's vriendinnen hier meetelet.
Totdat de accu's weer opgeladen zijn.

www.brillie.nl zei

Damm, weer een blogje? Waar blijft dat stoppen van je? Pfff.

Renesmurf zei

Een heel hoop blauws, maar ook enorm veel lol en plezier en jolijt!

FRANK103 zei

@Jacko: vandalen zijn het!

@Me: één van de 2 vandalen op de foto reed niet geheel toevallig ook mee. Twee andere stuks grut waren naar de zwemles.

@mrfranky: de ontspanknop van de camera is ook defect, naast de defecte acculader.

@Brillie: zo snel gaat dat stoppen niet.

@René: zo noemde Remco het niet toen we eenmaal aankwamen. Hij ging nog liever lopend naar huis dan weer tussen die 2 lieve kindertjes te moeten zitten!

Anoniem zei

Na zo'n ritje ben je helemaal gesloopt.