woensdag 26 mei 2010

Druk druk druk.......

Dit is ieder jaar weer de druk druk drukste periode, veel feestdagen (weinig uitrusten op kantoor...) en het schooljaar van het grut loopt ook weer tegen het einde aan. In de laatste 2 maanden van het schooljaar zijn traditiegetrouw alle sportevenementen gepropt, zoals schoolvoetbal, schoolkorfbal en natuurlijk de schoolwandeltocht. Laat ik de schoolsportdagen (twee keer op woensdagmorgen) in juni niet vergeten! De plaatjes hierboven zijn van het schoolkorfbal, vorige week, woensdagavond Elise en donderdagavond Wesley.
Dan had ik jullie al verteld dat het behang in de kamer van Wesley met een stoomapparaat verwijderd was. Logischerwijs moest er dus iets nieuws tegen de muur komen! Maar eerst moest een stopcontact verplaatst worden! Na diepgaand telefonisch overleg met de klusdeskundige in de familie, neef Richard, die hier trouwens niet genoemd wil worden, waarbij het (kunnen) bakken van pannenkoeken ook ter sprake kwam, heb ik besloten dit zelf te doen! Ik bak namelijk tegenwoordig ook heel goed pannenkoeken (bij de buurtsuper in het koelvak, per pannenkoek 50 seconde in de magnetron, voor de kenners!)! Vooralsnog ga ik er van uit dat ik het hakwerk, verlengen van de bedrading en aansluitwerk zodanig heb uitgevoerd dat dit niet hachelijk genoemd mag worden! Dat in tegenstelling tot het plaatsen van reacties op het blog van Brillie, die hier heel graag genoemd wordt, maar die zijn server voortdurend laat melden busy (druk druk druk dus!) te zijn, wat mij dus als ervaringsdeskundige met druk druk druk, kletskoek lijkt! Goed, onder andere hebben we dus zaterdag en zondag behangen en zouden maandag (2e pinksterdag) de nieuwe Flexa kledingkast even monteren, maar dat bleek een klerekast!
Een Deense ontwerper met een tik (druk ik me zo vriendelijk genoeg uit?) heeft besloten de kastpanelen te voorzien van 45 graden kanten, met ingenieuze 'duvels' en stangetjes, maar nauwelijks te monteren. Nadat we de winkelier nog hadden aangekondigd de kast terug te zullen brengen bleek zwager René, die hier niet genoemd wil worden, wel in staat de kast te monteren, (René bakt ook heel goed pannenkoeken!) zodat de mooie lege ruimte op bovenstaande foto nu gevuld is met kast. Gisteren, 3e pinksterdag, was Lisanne jarig en kon ik heerlijk op kantoor uitrusten van het pinksterweekend, 's avonds hebben we de verjaardag op gepaste wijze gevierd (dankzij de recent in de wijk geopende Hema met gebakafdeling), vanmorgen heb ik de gebruikelijke 43 kilometer gefietst, vanmiddag is de voorruit van de auto vervangen. Komend weekend zijn er 2 verjaardagen te vieren (waaronder dus die van Lisanne, wel op blijven letten hoor!) en gaan we met het 3railforum naar de Corus stoomtrein. Jullie moeten je niet druk druk druk maken, ik ga jullie daar echt op dit blog meer over vertellen! Penibel?

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

Die stoomtrein lijkt me wel wat. En reageren bij Brillie gaat. Even je cookie daar weggooien en zonder URL naar je site reageren.

Renesmurf zei

Gefeliciteerd met de jarige!
En ook gefeliciteerd met het nieuw behangetje, en de kast.

Anoniem zei

hakkelijk!!!

Gert zei

Volgens mij mis ik de foto van de lunch of waren het panne(n)koeken?
De flexa kast is toch wel voor de kleren van Wesley anders mag je hem natuurlijk niet zo noemen.

www.brillie.nl zei

Ja... das een auto voor een doorsnee man. Hachelijke zaak. Dat wel.

FRANK103 zei

@ME: je gaat er hier over lezen. En ik zal het nog eens proberen bij Brillie!

@René: bedankt!

@Anoniem: inderdaad!

@Gert: Lisanne heeft voor pannenoeken gekozen en dus hebben we vandaag hamburgers en pannenkoeken gegeten! Helaas geen foto gemaakt.
En die flexa kast is inderdaad voor de kleren!

@Brillie: dat je nu pas ziet dat het hier heel doorsnee is, dat is (niet doorsnee) traag hoor!

www.brillie.nl zei

Waarom niet een 100% inbouw wandcontactdoos nemen? Als je toch moet frezen in de muur...

Suske. zei

hier moet ook dringend behangen worden.
Doe verder Brillie de groeten van me en zeg dat ik nog steeds niet kan reageren op zijn posts.
en een proficiat aan de jarige
enz.

FRANK103 zei

@Brillie: we wilden graag dezelfde (opbouw) wandcontactdoos weer gebruiken, zodat ze overal in huis hetzelfde zijn.

@Suske: de link naar jouw blog weghalen en hij zou het moeten doen!