donderdag 27 mei 2010

Verzamelen

Na de AH voetbalkaartjes, de dieren van de Vomar, de sponsormunten van de Deen is het nu weer tijd voor de volgende nuttige noodzakelijke verzameling van het grut. Voetbalshirtjes. Van de Vomar. Voor de WK in Zuid Afrika die over een paar weken begint. De belangrijkste landen heeft het grut al! Als volwassenen vinden we dit soort verzamelgedoe natuurlijk kinderachtig en stom. Aan zoiets doe je toch niet mee! Suf tijdverdrijf. Had ik jullie al verteld dat ik de nieuwe eenmalige zeldzame Max Havelaarmunt al gescoord heb bij een van de laatste postkantoren in ons land? Cool toch, zo'n munt?


Hachelijk?

7 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Ik geeft het geld liever aan de armen , dan ik het ga verzamelen.

Sjoerd zei

Zo leer je wel de plaatselijke buurtsupers kennen.

Renesmurf zei

Ja, das mooi, al dat verzamelen! En hoe langer je het hebt hoe zeldzamer het wordt.

Steffer zei

En hoeveel verzamelingen heb je nu al verzameld...??

rob alberts zei

Alle verzamelingen zijn mooi!
Zelfs foto's van mensen met balkjes i.p.v. brillen.
Vriendelijke verzamelgroet!

Gert zei

Ik verzamel handjes maar ik heb er dan ook een nieuw spel bij ;-)
Niet vragen of ik het spel ook ga spelen.......

FRANK103 zei

@Brillie: zijn die er dan in Nederland?

@me: inderdaad

@rene: mijn achterachterkleinkinderen zullen me er dankbaar voor zijn!

@stef: teveel.....

@rob: jaja, die verzameling was ik vergeten. Zal ik ook eens uitgebreid aandacht aan geven!

@gert: beide handjes of bijdehandjes. Penibel!