zaterdag 28 januari 2006

BRAND!!!!!!

Zaterdagmorgen dan heb ik van die vaste dingen: naar de bakker, slager en dan naar het park om een uurtje te voetballen met andere gekken. Zo ook vanmorgen, wil ik linksaf met de auto richting slager, dan staat daar iemand druk te gebaren. Iemand met een politiepak aan. De weg is afgesloten want er is brand. Voor zover ik kan zien is de hele straat versperd door fout geparkeerde brandweervoertuigen. Voor zover ik kan zien: er hangt een behoorlijke rookwalm in de straat. Ik besluit dit keer de slager over te slaan want dubbel gerookte worst lijkt me geen culinair verantwoord hoogstandje. Het voetballen gaat wel door want de rook gaat de andere kant op (richting het westen).
Vanmiddag ben ik toch even wezen kijken, een van de verplichtingen die een weblog met zich mee brengt. De straat is nog steeds afgezet. Omstanders vertellen dat de brand om 05.30 is veroorzaakt door een inbreker in het Blokker filiaal.

2 opmerkingen:

Angelique1966 zei

ze hebben bij de Blokker geen D50 in het magazijn liggen hoor Knarf

Anoniem zei

Met andere woorden. De weblog heeft de broek aan. Dan komt mevrouw A, vervolgens de kids een heleboel anderen en dan Frank. Dat verklaart meteen de naam Frank 103.

Trouwens : ze zoeken nog verslagnemers bij het NH journaal, die betaald krijgen voor het lastig vallen van onschuldige omstanders.....en toevallige getuigen.....en toevallige vurige inbrekers....
toevallig