woensdag 8 februari 2006

De winkelier deel 1: de bakker

De weblogbezoekers hier worden natuurlijk getracteerd op foto's van overheerlijke koeken van de plaatselijke middenstander, de bakker. Om de weblogbezoeker ook eens een blik te gunnen op 'de bakker achter de koek' plaats ik hierbij een foto van de bakkerij. Een foto van de meiden achter de balie zou waarschijnlijk tot teveel bezoekers hier leiden (sorry Jack), en dus plaats ik weer een foto van een koek.Zoals gebruikelijk heb ik bij mijn bezoek wel een plak overheerlijke en nog warme chocoladecake naar binnen gewerkt, want de klant mag altijd een vers baksel proeven! Geen cake foto, of ik moet vanmiddag toch weer even de dorpsstraat door moeten.................

2 opmerkingen:

Angelique1966 zei

die koek ziet eruit alsof hij door mij ook geproefd moet worden en omdat jij altijd op mij rekent denk ik dat ik wel langs kan komen?

John zei

Één woord: Landsaat. Volgens mij de beste banketbakker hier in de buurt. Zeker als het om slagroomtaarten gaat. :)