zondag 12 februari 2006

Over verjaardagen: Julia

Februari is zo'n maand die vol staat met verjaardagen. Erik, Elle, Rob, Julia, Cees en dan vergeet ik er nog een heleboel. Verjaardagen betekent taart! Omdat de weblogbezoeker hier natuurlijk minimaal 1 stuitende afbeelding van het gebak verwacht plaats ik hier natuurlijk een foto van gebak (om met Gastheer G te spreken: een Febak of een foto van taart: een Faart?). Om de overige, minder culinair geïnteresseerde weblogbezoeker te vermaken plaats ik ook een foto van een kadootje, een Fadootje!

3 opmerkingen:

Angelique1966 zei

ik had toch eigenlijk ook wel een stukje taart (lees: uitnodiging) verwacht. Iemand die de fam A. kan weerstaan heeft dat toch minstens verdiend.

Angelique1966 zei

maar eh, gefeliciteerd met jullie dochter.

FRANK103 zei

Sorry, maar het is de dochter van mn zus. Je moet de fictieve en echte namen wel beter uit elkaar houden, anders wijzig ik jouw naam in iets blonts, zoals Samantha of Sabrina!