zondag 26 maart 2006

Bezoekers

De sitemeter heb ik ongeveer een drie weken na begin van dit weblog geïnstalleerd (ter beveiliging tegen spam), en gaf vanmorgen 3.001 bezoekers aan, en dat dus in ongeveer 7 maanden tijd. Je zou het misschien niet zeggen, maar er zijn in die 7 maanden 380 berichten geplaatst (het waren er meer, maar ik heb er een tiental verwijderd die het niveau teveel positief beïnvloeden). Van de 3.001 bezoekers ben ik er minimaal 380 x 2 is 760 zelf geweest, maar dat betekent dat er nog ongeveer 2.241 andere bezoekers (CIA-medewerkers, buurvrouw An, buurman Ronald, nicht Diana en nog een paar anderen) dit weblog hebben bezocht. Op naar de 5.000!

6 opmerkingen:

Angelique1966 zei

ik heb dus al heel vaak geprobeerd om een foto te krijgen boven aan het blog en het lukt me gewoon niet, behalve dat de naam van de plaats waar de foto op internet staat vermeld wordt als tekst. Hoe krijg jij het nou weer voor mekaar?

Jacko zei

Mannelijke superieuriteit. Heeeeeeeeel eenvoudig.

Madelon terug uit de zon zei

Hahaha! Mannelijke naïviteit zal je bedoelen, puur geluk en een neef die (als uitzondering) wel verstand van zaken heeft!

Jacko zei

Naief? Geen knoppenangst zal je bedoelen.

Het lijkt alsof wij gewoon maar in een willekeurige volgorde vanalles indrukken maar er zit blijkbaar toch een systeem achter.

Sorry.

Madelon terug uit de zon zei

Denk je echt dat ik daar in trap? Het lijkt trouwens wel alsof je zelf verbaasd bent dat er een systeem achter zit. Dat klopt ook want het is geen systeem maar een kwestie van als-ik-gewoon-maar-alle-knoppen-indruk-zit-de-goede-er-vast-bij! En wie programmeert bij jullie thuis de dvd-recorder?! Nou?

Angelique1966 zei

lekkere discussie, mag ik wel,
Bovendien Eis ik 2000 keer bezoek op van die sitemeter om te kontroleren of wat er over ons B-tjes opstaat wel een beetje door de beugel kan. Geen vrijwillig bezoek dus. Geeft die sitemeter dat ook aan?