woensdag 29 maart 2006

Over stoelen en zwaarte kracht

"Ga hier toch zitten" zegt neef Richard. Voor de regelmatige weblogbezoeker: Erik en Richard zijn broers. Indien Erik dan een neef van me is, dan is automatisch Richard ook een neef. Dwaal ik af, is dit niet erg relevant? Oké, zit ik op de antieke zeldzame stoel die nog uit de keuken van opa Dirk komt, doet die stoel plotseling krak (krakhout?). Ik ben op onverklaarbare wijze door de stoel gezakt. Het lichtblauwe houten plankje wat Richard er ter bescherming op gelegd had is ook aan diggelen. Elk verband tussen dit incident en de broodjes Dönner die ik soms proef en andere versnaperingen die ik naar binnen werk verwijs ik natuurlijk direct naar het land der fabelen. Er is hier sprake van toeval! Houtworm. Omdat foto's het niveau van dit weblog natuurlijk weer tot peilloze diepte doen dalen plaats ik er meerdere!

Geen opmerkingen: