vrijdag 17 maart 2006

Technishow deel 4 De afsluiting

Tja, bij zo'n digitale camera ontbreekt een financiële rem, als je eenmaal klikt dan blijf je klikken. Zodat ik ruim 100 foto's heb gemaakt (na deleten van dubbel/mislukt bleven er nog zo'n 50 over). Tientallen e-mails heb ik gekregen over die nieuwe secretaresse van Jack. En je begrijpt, om dat dramatisch lage niveau vast te houden wat je zo gewend bent van dit weblog, plaats ik hier natuurlijk een foto. Ook een foto van het tegeltje met een spreuk voor aan de wand mag hier niet ontbreken. Voor de bezoekers aan de stand van Jack. Omdat Jack er graag één mee wilde geven zijn we op een moment dat hij werd afgeleid er vandoor gegaan. Foto's zeggen meer dan 100 woorden.
Voor Ronald een foto van de Citroën DS. Je hebt maar 100 foto's gemaakt hoor ik je denken. Ja, ik weet heus wanneer ik op moet houden. Nu dus....

Geen opmerkingen: