dinsdag 25 april 2006

Over nog meer leed

Collega Ane (deze naam is natuurlijk geheel fictief en van Friese oorsprong) reed afgelopen nacht op de A2 vrij gehaast want hij was
moe en wilde naar huis.

Ziet hij plots een geel mannetje langs de weg staan huilen, die hem seint
te stoppen.
Hij stopt, gaat er naar toe, en vraagt wat eraan scheelt. Het mannetje zegt: "Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger...".
"Tja, " zegt Ane:"ik kan je een boterham geven, maar verder kan ik je helaas niet helpen". Hij geeft hem een boterham en rijdt verder...
Even later ziet hij langs de weg een rood mannetje staan huilen, wuivend
of hij aub wil stoppen.
Min of meer tegen mijn zin stopt Ane en vraagt wat eraan scheelt. Het mannetje zegt: "Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..."
Dus Ane zegt tegen hem: "Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan
ik je niet helpen".
Hij geeft het mannetje een blikje cola en rijdt weer verder...

Kilometertje of 10 verder staat daar @#$%^&@##$%^@#$! een groen mannetje midden op de weg.
Ane weet net op tijd te stoppen en vraagt boos wat ie moet. Het mannetje zegt: "Ik ben groen, kom van Pluto, ben homofiel, kettingroker en mijn sigaretten zijn op". Boos zegt Ane: "Hier heb je een peuk, verder zoek je 't maar uit !" (NB of jullie niet aan de vrouw van Ane willen vertellen dat hij weer rookt).

Staat er verderop een blauw mannetje langs de weg @#$%^&@##$%^@#$! Ook deze gebaart Ane te stoppen.
Ondertussen behoorlijk geïrriteerd stopt Ane weer, stapt uit, gaat naar het
mannetje toe, en roept: "ZO BLAUWE HOMO, VAN WAT VOOR KUTPLANEET KOM JIJ, EN WAT WIL JE VAN ME HEBBEN??".

Waarop het blauwe mannetje antwoordt: "Uw rij- en kentekenbewijs graag".

1 opmerking:

Jacko zei

ik kan een vage glimlach niet onderdrukken....