zaterdag 24 juni 2006

Over foto's

Zegt Lisanne: "goh, jij hebt ook niet veel foto's gemaakt gisteren.." Dat is dus niet helemaal waar, op de kaart stonden 185 foto's. Dan alles wat onscherp is of dubbel deleten. Er blijven dan 113 foto's over, waarvan een aantal met de koppen van collega's en bejaarden (en van bejaarde collega's?), die kan ik hier niet plaatsen (kan technisch wel, maar in het kader van de privacy niet). En hoeveel foto's willen jullie, weblogbezoekers, hier zien van etenswaren, dieren en andere onsmakelijke zaken? Collega Boy (fictief!) heeft al eens aangegeven dat hij hier best geplaatst wil worden, kan hij niet mee zitten. Waar gaat dit verhaal nu weer heen? Kan dit niet wat korter? Ja; ik plaats dus ook foto's op het FOEK weblog, zie de links. Kijk daar gerust (eigenlijk niet gerust) ook een keer!

3 opmerkingen:

Labradoedel zei

Die foto van die catamaram is prachtig. Deze foto is ook nog eens "aanklikbaar".

Jacko zei

Frank,
ik schrik ervan! Die catamaranfoto is gewedlig. Haalt het niveau van dit Blof omhoog.

DELETEN DIE HAP, EN RAP WAT !!

Angelique1966 zei

om heel eerlijk te zijn vind ik de laatste foto van het vorige bericht ietsje mooier, strand, zee, zon en vogels. Wil niet zeggen dat die Catamaran niet mooi is, maar deze vind ik iets mooier