zondag 27 augustus 2006

Over voetbal

Zwager Marco belde of ik zin had om mee te gaan naar Vitesse - AZ. Als één van de 16 miljoen Nederlandse voetbaldeskundigen en gezien mijn sympathie voor de club AZ was ik direct enthousiast. Gistermiddag ben ik dus in de auto gestapt richting Gelredome waar Marco al stond te wachten. Na een eenvoudige doch voedzame maaltijd vooraf gingen we naar de skybox. Koffie, eigen toilet, eigen business seats, TV, saté in de pauze, hapjes na de wedstrijd, onbeperkt frisdrank en bier, handje schudden met diverse directieleden van Vitesse (en het hoofd van de bewaking?!), zo'n avond is afzien. Gelukkig wint AZ met 1 - 3. Dan nog fijn in de file staan op de A50 en op de A1, het kan niet op. Conclusie: geweldige avond, Marco bedankt!!
Thuis achter de PC om de foto's te bekijken, dan ook even op de diverse sites kijken. Vooral digiforum trekt de aandacht. Ene, laat ik hem Bor noemen, berispt de andere actieve forum leden op 'off topic' posten. Dat trekt Gastheer G van racebaanweblogdinges zich persoonlijk aan, en besluit het digiforum permanent te verlaten. Tja. Triest allemaal. Ook op andere forums loopt een discussie soms uit de hand. Maar ruzie over 'off topic'. Ik ben blij dat dit weblog geen topic heeft. Kan het ook nooit off topic zijn.
Omdat ik me meer kan vinden in het standpunt van GastheerG dan in de wijze van communiceren van Bor gaat de link naar het digiforum eraf. Morgen....

Geen opmerkingen: