maandag 28 augustus 2006

Watizzut, de tussenstand

De stand was tot deel 7: Bouwe 3,5, John 2,5, Muis 2,5 en Mar10e 0,5. De uitslag van deel 7: Marco wist als eerste het goede merk, maar zat ernaast wat het type betreft. Buuv An wist ergens een site met veel tekst te vinden en dumpte dat hier op dit weblog. Mar10e had ik aan de telefoon maar we konden niet achter de naam van de auto komen. Maar nu ik de antwoorden hier zie dan zie ik het ook weer op de auto, waar faecellini in ieder geval niet op stond. Tja, ik blijf Marco 1 eervolle vermelding toekennen voor het merk en Bouwe voor het type. Voor de ondersteuning 0,5 punten voor John en voor Muis, die meende de gebouwen te herkennen (bij de afrit naar Zwolle). Voor de sportieve poging tot valsspelen ken ik vervolgens ook een halve punt toe aan Mar10e en buuv An krijgt geen punten omdat ze door het ondoordacht plaatsen van teksten bijna dit weblog een informatieve waarde geeft.
De eervolle vermeldingen worden: BOUWE, John, Muis en Mar10e. Marco is natuurlijk bij het vorige bericht al eervol genoemd en ik kan niet aan de gang blijven. De uitslag van deel 8 was simpel, een porsche 911, gewonnen door JOHN, zodat de stand nu is:
1 Bouwe 4,5
2 John 4
3 Muis 3
4 Mar10e en Marco 1
6 Buuv An 0 (= nul, niets, nada, noppes)
Voor een volgende opgave / prijsvraag verwijs ik even naar
http://bouwe-speederz.blogspot.com/.

3 opmerkingen:

FRANK103 zei

Vond het zelf ook niet zo'n mooie auto. Bijzonder, dat wel, maar niet mooi.

Angelique1966 zei

faecellia????? Gaan we het nu over poep hebben in latijnse stijl?

Angelique1966 zei

offe faecellini, nog erger, dat klinkt drapperig