zondag 1 oktober 2006

A1GP te Zandvoort

Al maanden terug belde Remco Schuilnaamolifant op om te vragen of ik mee ging naar de A1GP. 
Ja, dat leek me een heel goed plan. Vandaag was het zover, om 07.45 aan de koffie bij John in B en dan met de trein naar Haarlem en vervolgens naar Zandvoort. Eén klein probleem. Bij NS had men niet bedacht dat een belangrijk deel van de A1GP bezoekers met de trein zou komen en ook niet dat die OP TIJD wilden zijn. 



De chaos op Haarlem wil ik hier niet beschrijven, maar dat er nooit iemand uit Den Haag met de trein reist werd weer eens overduidelijk bewezen, net als dat de gemiddelde planner bij NS minder hersencellen gebruikt dan een plant. Gelukkig werden 80% van de reizigers verwezen naar spoor 1 terwijl de trein naar Zandvoort dus gewoon op spoor 3 binnen kwam. 



Wij zaten dus, en kwamen tijdig n Zandvoort om ongeveer 9.45 op een heuvel plaats te nemen. Foto's? De 1GB kaart zit vol en de 512MB voor de helft. Op verzoek zal ik er een aantal plaatsen. Ook als jullie er niet om vragen, trouwens! Het is hachelijk! (NB foto 1, in de regen, kan groot geklikt worden!, foto 3 met Scalextric achtergrond is natuurlijk voor de liefhebber)Posted by Picasa

1 opmerking:

JeeWee zei

Dat Bleekemolen een topper is en veel goedkoper dan stopper jos is een feit...maar hoe was de koffie in Zandvoort aan Zee?
Friet?
(mooie foto's en wil er graag meer van zien, maar dat is bijzaak.).
Ik ben vandaag nog vlakbij zurich geweest, kijk maar op www.racebaaninfo.nl.
Geen koffe wel wordt, geen foto's van gemaakt. Ja een gemiste kans.