maandag 2 oktober 2006

Fotosjoppen

Ligt me niet. De test versie van Paint Shop Pro, daar heb ik voortdurend ruzie mee. Dat begint met de functie 'Opslaan als', bewerken van een origineel is natuurlijk not done. Dan Gimp, gratis, shareware. Teveel mogelijkheden die op onlogische plekken verborgen zitten. Picassa? Zeer beperkte mogelijkheden van bewerken. Meestal moet ik terug naar Paint. De foto hierboven is bewerkt met de software van de Lexmark scanner en vervolgens met Picassa. Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Jacko zei

Ga eens kijken wat Photoshop Elemets kost man. Daar werken zoveel mensen mee dat je overal en altijd tips kunt krijgen. Ook is er een heel mooi Elements voor dimies boek van. Heb ik natuurlijk altijd bij de hand!

FRANK103 zei

Hoi Jack,

kweet't. Maar het is een hobbel die ik nog even moet nemen. Statief, polarisatiefilter en een digitale Märklin hijskraan.

Maar je gaat het meemaken!