zaterdag 28 oktober 2006

Over de zwemjuf

Diverse malen hebben de frank103weblogbezoekers hier gevraagd naar de belangrijke details van de zwemles, naar foto's van de zwemjuf!

Dus heb ik Madelon1 gevraagd eens wat passende plaatjes te maken. Maar na thuiskomst zei ze dan dat er geen badmeester rond liep die op Orlando Bloom leek, en dat ze niets het fotograferen waard vond.

Vandaag had ik echter de camera vast, en heb ik natuurlijk wel een foto van de zwemjuf gemaakt.

Voor jullie!

NB op de foto klikken voor een groter plaatje! Posted by Picasa

11 opmerkingen:

Angelique1966 zei

beetje wazig, brandpunt niet goed en de staart van de juf zit niet goed. Of is dit nu reden voor een ban?

Angelique1966 zei

nee ben je gek johm ik ben nooit serieus (tenzij het gaat over HDNGMWBA)

Angelique1966 zei

ik bedoel "joh"

Labradoedel zei

Ik begrijp nu waarom je het helemaal niet erg vind om naar de zwemlessen van je kinderen te gaan!

Jacko zei

Je had die juf beter eerst in het water kunnen duwen...

FRANK103 zei

@Jack: ze is in het water geweest, ook daar heb ik uiteraard foto's van. Maar ik betwijfel of jullie die beelden aankunnen......

Angelique1966 zei

ik ben heel benieuwd

Angelique1966 zei

HACHELIJK!!!@ IK wil op mijn blog een foto plaatsen voor beoordeling en noem hierbij eenmalig de naam van HFWNDENGMW (het forum wiens naam dus eigenlijk niet genoemd mag worden) en wat gebeurd er? NIETS. Ik krijg error op error. Ook normale berichten hierna worden geweigerd......heeft Digi....aandelen bij Blogger???

Knarf, doe er iets aan (oh nee, sorry dat ging bij jou ook al niet meer he?)

Angelique1966 zei

de fietshelm??

FRANK103 zei

FLAUW!

Angelique1966 zei

ban?