woensdag 18 oktober 2006

Over peinzingen

In het begin van dit weblog, zo rond bezoeker 1.000 op 28 november 2005, haalt dit trieste weblog ongeveer 10 bezoekers per dag. Een bezoekje van en een vermelding door JeeWee (kinderleed, buuv An en etensresten: Frank103) en de bezoekersaantallen lopen op tot ongeveer 24 bezoekers per dag. Dan aankondiging van de OPEN DAG BIJ MTRC op 4 november 2006 van 10 tot 14, binnen het uur opgepikt door JeeWee en op zijn racebaaninfo.nl geplaatst, de aantallen bezoekers lopen weer op. Het bezoek aan de A1GP, het Kasje en natuurlijk vorige week de DARC, en er zijn zelfs 60 bezoekers op een dag. Het absolute hoogtepunt wordt afgelopen zondag en maandag bereikt. Een aantal bezoekers van digireflex, die zich niet kunnen vinden in de teksten hier, met daaropvolgend een ban, stuwt de bezoekersaantallen op tot ruim 80 op maandag. En, even onbelangrijk, wel 9 bezoekers tegelijkertijd om 20.11 op maandag 16 oktober 2006 (inclusief mijzelf). Dat zet dan wel aan het denken, de beginmaanden van dit weblog hadden een andere stijl dan da laatste maanden. Ik weet niet of ik het nu nog zo prettig vind dat de nieuwe bezoekers in het archief duiken. (Voor degene die in het archief duikt: de eerste maanden heb ik verwijderd. Van de ruim 700 berichten op dit weblog zijn er nu nog 360 over). De opsomming van de racebaanauto's in mijn bezit (ja, die stond hier echt) ga ik opnieuw plaatsen in een nieuw weblog. Nieuwe foto's en verantwoorde productinformatie (denk je het echt???).
Voor nog meer bezoekers moet ik dus nog meer forumbeheerders vragen me in een ban te doen? Oftewel: een ban verkoopt beter dan bloot! Wordt dit weer een bericht vol geneuzel? JA! Zoals altijd dus! De bladertjes vallen van de bomen en op TV speelt de DVD van de Club van Sinterklaas. En de Sinterklaasshow van VOF de Kunst. Doe nog maar een warme melk met Benco!

9 opmerkingen:

FRANK103 zei

Elk verband tussen de 2 Unox knakworsten en de ban van het digiforum wijs ik van de hand.

Gerard van Dongen zei

Frank in ben niet de aangewezen persoon om iemand op taalfouten te wijzen. Ben er zelf nogal slordig mee zoals bekend.
MAAR……

Het is toch echt

BANCO en geen Benco!

Jacko zei

Mischien moet je dan duidelijk vermelden dat je bloot gaan bannen...?

Gerard van Dongen zei

Jack je speelt met vuur!

John zei

Dan stel ik een soort van compromis voor voor wat Jack's voorstel betreft. Mannelijk bloot bannen. ;)

FRANK103 zei

Madelon1 zit op de bank tv te kijken (PSV - Turkse ploeg) en vindt jullie watjes.

JeeWee zei

640 berichten verwijderd...daarmee is cultureelerfgoed verloren gegaan. Schande!

FRANK103 zei

Nee, ongeveer 360 berichten. Maar ik heb ze grotendeels op papier, dus het is niet helemaal verloren gegaan.

O


Het ligt nu bij de voetbalvereniging in zo'n container.

Het is dus bijna helemaal verloren gegaan.

Gerard van Dongen zei

Een soort van sencuur zeg maar