maandag 19 februari 2007

Over vliegen

Henk wilde hier best nog wel een aantal vliegtuigfoto's. En ik heb ze goed bekeken: geen kans dat het niveau ook maar de minste positieve impuls ondergaat. Ik was zeker niet de enige persoon die foto's stond te maken, maar de apparatuur van de andere mensen zag er toch echt indrukwekkender uit. Dure Canon en Nikon lenzen. Diafragma vanaf 2.8. Maar toch, zit ik dan de foto's te bekijken, zijn ze allemaal een beetje (eigenlijk 2 beetjes) hetzelfde. Oké, het is iedere keer een ander vliegtuig, maar een vliegtuig is een vliegtuig en heb je er 1 gezien dan heb je ze allemaal gezien. Heel anders dan treinen en (race)auto's dus. Voor Henk een aantal vliegtuigen. Zoek de 10 verschillen.
Ik overweeg een 2e serie - voor de liefhebbers - waarbij deze vliegtuigen uit een andere hoek te zien zijn. Meer een zijblik. Maar alleen voor de liefhebbers. Niemand?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor de "echte" liefhebber, kom gerust even bij mij langs ...

(binnen zonder kloppen)

De meeste foto's in deze categorie zijn gemaakt door BSpotter !!

Anoniem zei

Ik ben een liefhebber van van alles, maar het allerliefste zie ik de natuur.

HenkG zei

Met dank! Prima plaatjes hoor. Vooral die 747 met die gele lucht. De spullen maken wel een beetje verschil natuurlijk, maar het is nog steeds de fotograaf die het moment pakt.