zondag 25 maart 2007

Besloten MTRC-dinges deel 2

'Later deze week ook een deel 2', staat in deel 1. Een uur later, voldoet dat ook? (Onder foto 1: Damduin, Kliko, GG en F2)Omdat niemand van de aanwezigen met zijn kop op internet wil (of hier genoemd wil worden....), vooral niet de mensen met een camera in de hand, plaats ik hier foto's van de aanwezigen met de bijbehorende naam. (Foto boven: Sebas, Ron, Terry en NincoRobbie, foto onder: F2, Harold, Nincorobbie en Steff'r)Natuurlijk omdat het voor de overige 2 bezoekers van dit weblog (buuv An en Mar10e) ook leuk is om eens te zien wie wie is. Alhoewel leuk natuurlijk een rekbaar begrip is (ik waag me ook niet meer aan 'kennen' sinds Ronald Muis zijn visie op kennen en herkennen heeft gegeven). De clubleden van MTRC noem ik hier natuurlijk verder niet, ik heb ook m'n best gedaan om ze niet op de foto te zetten. Mocht je er per ongeluk eentje op de foto zien staan: sorry.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik dacht dat ik snel was met plaatsen!

HenkG zei

Dat was Frank ook maar minimaal tijdsverschil.Ik was natuurlijk weer het laatst maar ja, ik moest weer zo nodig eerst een filmpje monteren... en die hebben jullie niet hè?

FRANK103 zei

Nee, en het is een geweldig filmpje!

Kliko Green zei

Staat toch de voltallige aanwezige racebaanweblog redactie op foto 1!!