maandag 26 maart 2007

Besloten MTRC-dinges deel 4

Na het bezoek aan racebaanweblogdinges http://www.racebaanweblog.nl/ bekijk ik mijn foto's toch altijd met andere ogen. Tja. Soms is het niet eens het gefotografeerde wat ernstig verschilt (alhoewel de kwaliteit wel dag en nacht verschilt), maar soms is het gewoon de keuze in het plaatsen van de foto's. Mensen (groepjes of close-up), bewegende auto's. Voedsel. En zet je een foto om in zwart-wit of gooi je hem onbewerkt op internet. (@René Smurf: je hoeft geen bericht te plaatsen dat je liever geen bewerkte foto's ziet, die hadden we inmiddels onthouden!). Is het dan allemaal ach en wee, kreun en steun? (ja, ik heb de Donald Duck gelezen!). De foto's in dit bericht had ik eigenlijk NIET willen plaatsen. Ze zijn bewerkt met photofiltre (dankzij Pspotter). En ze zijn mooier dan de foto's die Stephan (ja, ik heb geprobeerd de verkeerd gespelde namen te corrigeren!) Stef'r bij zijn bericht over het MTRC dinges heeft geplaatst: http://blogger.xs4all.nl/spechler/archive/2007/03/25/194984.aspx
Dat kan niet, hoor ik je denken. Jawel! Hij heeft namelijk geen foto's gemaakt in Wormer! Hachelijk!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zet vrijwel nooit mensen op de foto, alleen af en toe een baby.
en bewerken is niet nodig vind ik, als je maar ziet wat er staat.

de sfeer heb je goed vastgelegd.

HenkG zei

En ik zie nog steeds ook nergens de foto's van Kliko. Of had hij die camera alleen maar voor de show bij zich?

Steffer zei

Frank, je linkie naar mijn blog werkt niet. Even de #Feedback eraf halen......
En over corrigeren: Stef'R met 1xf..
Uh.....wat een zeur bennik. Maar de foto's zijn niet slecht, ik kan ze veeeel slechter maken.... ze geven wel de sfeer weer....

FRANK103 zei

@René: alleen baby's fotograferen klinkt heel vreemd. Waarschijnlijk bedoel je er niets mee....
@Henk: misschien zijn ze gewoon mislukt. Onscherp. Te donker. Beetje zoals mijn foto's dus!
@Stef'r: beiden aangepast. Is geen gezeur, is gewoon opbouwende opmerking. En daar doe ik wat mee!

Kliko Green zei

@HenkG: Foto's komen er aan... auto is leeg geroofd dus ben eerst druk bezig om mijn bankrekeningen veilig te stellen en weer een rijbewijs in bezit te krijgen.

@Frenkie103
"Ja. Klik rechtsboven op het witte kruis in het rode vlak. Zo simpel is het"
Ik zie daar geen kruis. Wel linksboven een rood bolletje...
Dus voortaan ook even op mac gebruikers in spelen!!

Kliko Green zei

Trouwens... weer mijn lekkere kontje in beeld!!

FRANK103 zei

@Kliko: vervelend dat je auto leeg gestolen is. En helemaal jammer dat ze daarbij je Mac zijn vergeten, had je eindelijk een Microsof kunnen kopen... :-)
Zelf (her)ken ik alleen Windows Explorer, en die is niet voorzien van bolletjes (moet je daavoor trouwens geen wielrenner zijn?)
En verder doe IK over jouw achterwerk geen uitspraken......