Deze donderdag was de laatste avond van de Ninco GT klasse. Volgens clubgenoot Joop (wil hier niet genoemd worden) ging het tussen hem
en mij. Dat klinkt spannend, ware het niet dat AZ de eer van het Nederlandse voetbal hoog moest houden en de TV aan stond. Natuurlijk had ik ook de vandaal mee zodat er dus afleiding genoeg was.
Als laatste had ik besloten de kap van de Mosler los te zetten, ook een foute beslissing. Zo werd ik dus derde, achter Joop en Ron, waarmee Joop dus winnaar werd van de Ninco Japanse GT klasse.
De volgende klasse wordt de Fly klasse en dat betekent dat de BMW M1 aan de bak moet. Of de 911. Ja, je gaat er hier over lezen. Alhoewel je daar wel een week op moet wachten ivm de paasvakantie.
Foto's: Ron is groot voorstander van een SCX klasse en heeft al een medestander gevonden met een SCX Corvette. En alleen de zeer regelmatige bezoeker hier zal zien dat ik me weer heb laten inspireren door iemand die hier niet genoemd wil worden, en die ik dus ook niet noem (want het is Gastheer G). Met dan die eigen inbreng daarin (de foto's zijn NIET scherp)
For Dave: a boring story again!
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEif5iaaEGlPOK36c7ro_Cd69ec_lM8Nj3o398Rl33fmHlVUu87uHEY4q7I1w0X5qu1lMb2OrStecl3Pn7pDNZxYbjrPGYluM4gHC_zRWFfMbOb_wx1Z-3oUdPtg5EoKp9JzIYpv/s400/mtrc4+pf.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgLE7rFDDseEOUdHXuNScip3vXii5nm1koI_gRuRIB_15ysVv0FMjtK_zBBZPl9_feu0Z2Q_Be_cw8Vi0e1Boi7A0-W9Pz8SBfmnW2B_M5_pLsbwT6riBuY8BQcnWvDRnR-3v3J/s400/mtrc2+pf.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjGHIo1zq0KccEo1EHXY0B5VttAQnXMCxVAykhJ6f2IG3A0_mBOV9KbH8MVElmrHzVsbr0DIA7EjV_BVcwLSR5kamjXYKrIgv4fGhpgxTVkEIjv8NVEVM7C4HtfUsmlH87ylOCT/s400/mtrc1+pf.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj1btiT3BZzoXuMz83tmK-NQHGSGaqEpn-i4a6g5rt7KD_YymZD0SnNLZ3GQzQ2da9-Fj3kTlL25RH2FDEaX628Mfa5moGdvDvgfQ6gwg_5afsoSu8bd4fnVmCYyOJKYq5g37xq/s400/mtrc3+pf.jpg)
For Dave: a boring story again!
5 opmerkingen:
Met een NC-5 die er zo losjes in hangt en een niet verstevigd chassis wordt de boel bij accelereren en remmen uit zijn fatsoen getrokken als je de kap los zet. :(
Als Ron dat SCX plan doorzet kan hij maar beter een paar reserve-leden achter de hand hebben. De hamerhaai komt nu al wat minder en deze papegaai gaat dan ook thuis blijven. Elk nadeel heeft zijn voordeel: als er minder mensen zijn kun je meer racen en heb je straks zelfs genoeg aan een twee-sporen baan. ;)
Bij holland sport, op tv, doen ze dat met fietsen.
Dat lijkt me erg vermoeiend.
Zo kan je meer ontspannen.
Jammer. Maar volgende keer na meer trainingen, komt het vast wel weer goed.
@John: ik ben ook gee voorstander van een SCX klasse. Maak dan gewoon een vrije klasse voor trage magneetbakken zoals SCX, Scaelxtric en Carrera.
@Renésmurf: jouw opmerking is TE diep: ik kan het niet volgen.
@Brillië: ik doe mee voor de lol en wel of niet winnen vind ik niet erg relevant.
Ik zou Scalextric geen trage magneetbakken noemen, die dingen gaan achterlijk hard. Carrera overigens ook, alleen zou het wel handig zijn als die wat beter zouden remmen. Ik heb gewoon iets tegen sterke magneten en het waanidee dat je met goedkope troep leden aantrekt. Het moet betrouwbaar, constant en niet te duur zijn. SCX scoort op twee van die drie punten volgens mij slecht.
Een reactie posten