zaterdag 19 mei 2007

Fotoexcursie deel 1

Ik zou kunnen vertellen dat het vanmiddag een geslaagde bijeenkomst in Hoorn was. Dat we het fotograferen van treinen tot een creatief hoogtepunt hebben verheven. Dat we daarbij ons niet volgepropt hebben met vetrijk voer, want honger maakt creatief. Dat we ons gericht hebben op roestend staal, waar tientallen vrijwilligers zich in het zweet werken om dit voor toekomstige generaties te bewaren. Dat zou ik jullie allemaal kunnen vertellen.

En het is allemaal waar!
Het was een geslaagde middag! Vol hachelijk creatieve camerastandpunten.....Het continue geklik van de camera's van Jaco en Gerard was een genot voor het oor.
Ook zijn er een aantal treinen op de foto gezet.
Natuurlijk hebben we een low-fat iets bij de koffie genutigd. En iets vitaminerijks bij de andere drankjes. En het hoogtepunt was het meisje in jaren 70 look. Hetzelfde meisje van donderdag! Maar dit keer was ze overdonderd door alle aandacht. Gerard kon nu zijn 9 beeldjes per seconde goed gebruiken! Diverse verantwoorde alternatieve camerastandpunten werden uitgeprobeerd....
En daarna werden uiteraard de e-mail adressen uitgewisseld.
Zo, nu ik mijn visie op het gebeuren van vanmiddag heb gegeven ben ik benieuwd naar de verhalen van de anderen. En natuurlijk naar de communicatie erover. Het is hachelijk!

6 opmerkingen:

Gerard van Dongen zei

Ik ben er stil van

Kliko Green zei

Waarvan... van de laatste foto?

HenkG zei

Errug geslaagd en errug gedurfd ook soms (Kliko) en je bent ook errug snel met de foto's. Heb ik nog even wat tijd voor nodig.

PorscheHarry zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
PorscheHarry zei

Zeer verhelderende en leuke reportage, van alles wat begrijp ik, hoewel wel opvallend veel foto's van die mooie dame gemaakt zijn, maar ik geef jullie geen ongelijk.

Contesa zei

Aha, mijn favoriete low-fat, vitaminerijke hapjes!