donderdag 31 mei 2007

Over huisdieren

Neem toch geen kat of cavia, maar neem een Diddl!!
Dat was het advies dat ik van veel kanten kreeg. Een huisdier op marktplaats zetten kan echt niet! Ja hoor, zei ik, dat kan wel!

Nee, dat is zielig. Neem dan een ander huisdier, iets wat niet zo lang meegaat, en vanzelf weggaat.

Neem een rups! Leuk voor de kindertjes, gemakkelijk in de voedselvoorziening.

Lekker zachte haren.

Geen kattebak nodig.


En verdwijnt vanzelf (veranderd in een vlinder en vliegt weg). Tja, een rups.....

Nee, da's niks!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker knuffeldier!
En niet duur ook!

Anoniem zei

Ik neem geen huisdieren... ook al zijn ze nog zo wonder schoon.

sebas zei

hahaha!!

Muis zei

Bij mij komt gelijk het idee van een-dags-vliejes opzetten... nog niet eens zo'n gek idee. Wel moeiljker te fotograferen.

Anoniem zei

vergis je niet, er is laatst een item op tv geweest over deze rupsen en die schijnen heel vervelende haren op hun lijf yte hebben die voor allergische reacties zorgen. De haren, LOS van de rups, kunnen nog tot 8 jaar na verliezen allergische reacties teweeg brengen. die wil je echt niet in huis hebben!

FRANK103 zei

Rupsen zat in de tuin!

Angelique1966 zei

ja nog wel, maar als je ze als huisdier gaat inlijven, dan zitten ze zomaar ineens IN je huis

Anoniem zei

Hoe heet deze rups?

FRANK103 zei

Hoi anoniem: ik zou het werkelijk niet weten! De witte langhaar?