vrijdag 22 juni 2007

Over taartscheppen

Als liefhebber van appeltaart ben ik natuurlijk ook geïnteresseerd in taartscheppen. Nu bedoel ik niet het scheppen van taart, maar het apparaat waarmee taart verplaatst wordt. Sommige automobilisten monteren een op een taartschap lijkend voorwerp op hun heilige koe. Hierdoor kan de indruk ontstaan dat hun heilige koe plotseling een stuk sneller kan. Het is een soort heilige racekoe geworden. Natuurlijk plaats ik hier de foto's van een Japanse heilige racekoe. En doe mij maar een stukje appeltaart!

7 opmerkingen:

Steffer zei

Die vleugel zou zo in Star Wars mee kunnen...

Anoniem zei

Ik vind taart alleen lekker als er iets te vieren valt, anders smaakt het niks.

Anoniem zei

ik vind appeltaart altijd lekker, je moet gewoon zórgen dat er iets te vieren valt.

Anoniem zei

Beetje overdreven uitbouw... gezien het merk auto.

Anoniem zei

wij willen er ook een op onze grand C4 Picasso

Anoniem zei

ehm.
geintje

MJ zei

Dat is nou het erfgoed van de jaren '90 van de vorige eeuw. Van die kleine sportcoupeetjes met amper 100 PK, die er plotseling snel uitzien met een grote vleugel. Smaakloos, kansloos.