maandag 18 juni 2007

Serieus!

Zoals bekend houd ik het niveau hier goed in de gaten. Geen onverwachte schommelingen, want daar zitten de bezoekers niet op te wachten. Zo kan het dus voorkomen dat ik een eerder geplaatst bericht toch verwijder of aanpas. Het grootste risico van een weblog als deze is dat men serieus gaat reageren. Soms, heel soms, verdenk ik René Smurft uit het verre dorpje Windschoten van serieuze reacties. Maar niet collega Jos, die me zelfs van foto's voorziet. Om een foto op het juiste niveau te produceren heeft hij met zijn mobiel gebeld tijdens het fotograferen. Geschud maar toch scherp, of zoiets. MJ zal zeggen: heeeeeeeeee, die foto heb ik afgelopen week ook al gezien. Dat klopt, maar toen werd de frank103 weblogmoderator wakker: het niveau werd hachelijk serieus!

Jos, namens alle andere 2 bezoekers hier: bedankt!

11 opmerkingen:

Steffer zei

Wat een vet mooi tafeltje bij die dames!

Anoniem zei

Ja, is echt exclusief design!

Kliko Green zei

Ik ben meer geintresseerd in de dames als in de auto.
Sterker nog... die brommobiel (o nee... motor) doet mij meer als dat blauwe vehikel met 4 wielen.

Ik hecht me niet aan uiterlijk... maar aan innerlijk.
Geld zowel voor vrouwen als autos!
(zeg ik nou wat hachelijks?)

Kliko Green zei

Geldt moet met dt of niedt?

Anoniem zei

@ kliko, je hebt helemaal gelijk, maar dat zou het niveau op een onaanvaardbare hoogte brengen....

Mar10e

Anoniem zei

Berichten verwijderen? Mmmmm. Bedenkelijk.

sebas zei

yeah skyline!

Steffer zei

Ik zie geen sky en ook geen line....

Anoniem zei

wat zijn eigenlijk VASTE bezoekers?

Steffer zei

Frank46723153 zelf

FRANK103 zei

Ja, en nog iemand. Maar gelukkig noem ik nooit namen....