zondag 1 juli 2007

Boeiend nieuws!

De TT is gewonnen door Valentino Rossi en de Formule 1 door Kimmi Raikonen. Lisanne moest optreden bij de dansschool en in verband met de vanmorgen nog zeer matige weersomstandigheden wilden de kindertjes niet met John en Jason (die hier beiden niet genoemd willen worden) naar een plaatselijk kasteel met een ridderevenement. Koffie drinken bij opa en oma (ik bedoel mijn ouders) die sinds een week ook ADSL hebben en ook dit weblog bezocht hebben. Althans, opa heeft het weblog bezocht en besloten dat hij er niemand over gaat vertellen! Wat een onzin. Tenenkrommend vindt hij het! Zinloze tijdsbesteding!
Voor jullie dus een aantal ondergaande zonnen, tussen 21.50 en 22.10. Zoals de beroemde cabaretier Herman Finkers dan placht te zeggen: de zon gaat zinloos onder, morgen gaat ze toch weer op!

9 opmerkingen:

Kliko Green zei

Wat een onzin allemaal zeg...

Anoniem zei

En wie nam de hele tankinstallatie mee?

Gerard van Dongen zei

STERKE BLOG DIT

Kliko Green zei

Wat hebben wij allen toch een heerlijke / sterke blog relatie en eigen mening.

Anoniem zei

he mooie foto's, hoe heb je die gemaakt? (ik stond er naast maar heb dat even gemist)

Contesa zei

Oei, wat een kritische opa. Laat hem mijn weblgo maar niet zien ;-)

Yep Kimi heeft gewonnen en als echte Ferrari-meid ben ik daar zeer gelukkig mee. Albers ging weer eens af als een gieter, maar dat is niet echt nieuw meer :-D

HenkG zei

"Voor jullie dus een aantal ondergaande zonnen, tussen 21.50 en 22.10."

Nee, je bedot mij niet hoor.

Volgens mij is het steeds dezelfde zon die ondergaat op deze foto's....

Is dat een watertoren?

AlfaHarry zei

Fantastische foto's Frank!

FRANK103 zei

Brillie: Albers

Kliko: ik begrijp dat je teleurgesteld bent over de hoeveelheid GROEN in dit bericht

Buuv An: met mijn fototoestel

Silly: voor de spanning is het leuker als meerdere teams voor de 1e plaats strijden, dus deze overwinning van Ferrari was heel goed!

Henk: nee, het is een kunstwerk iets verderop in de wijk