dinsdag 11 september 2007

Tizzun deel 6

"Madelon, kijk daar...."

en

"Snel, maak een foto!"


Dus maakt ze een foto van de auto vóór ons, terwijl ik natuurlijk overduidelijk (zie tekst hierboven) de auto RECHTS bedoelde. Gelukkig heeft Lisanne vanaf de achterbank ook een foto gemaakt, die ik plaats zodra jullie de oplossing hebben gegeven. Zo merken jullie ook dat dit weblog eigenlijk een heel familiegebeuren is!

De vraag is natuurlijk: tizzun? Op verzoek van Porscheharry zal ik pas morgenavond laat op jullie reacties reageren. Ja, het is smurf!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is een bak die veel zuipt.

Steffer zei

Doe ik ook maar noem me geen bak.....

Anoniem zei

Nou.. komt-ie dan.. een goed antwoord voor Madelon1:
Het is een MITSUBISHI L200 DC 4WD GLS LANG. Verdere gegevens via de RDW gevonden: 2477 cc, 85 kw. APK vervalt op 23-07-2008, en de man of vrouw heeft de wagen al vanaf 08-02-2003 in bezit.

Moet iets goeds bij zitten....

Oja, dia andere auto... eeuuhhh.... Pontiac?

Anoniem zei

mijn denktank zegt:
Ford Tunderbird... en nu niet gaan zeuren over bouwjaar enzo....

PorscheHarry zei

Ford Thunderbird Roadster uit 1964, wel op de details letten ;-)

Anoniem zei

Het neusje is toch vaak het mooist.
Tenzij het de achterkant is natuurlijk, maar dat is logisch.

Anoniem zei

Ik persoonlijk vind iets anders mooi... maar die foto wil hij weer niet plaatsen... "vanwege te veel niveau".... wat nou niveau.. het was een 2d foto... niet 3d... hoe kan je er dan niveau mee genereren.... ach, laat ook maar.