vrijdag 19 oktober 2007

Meer over Parijs

Vanmorgen hebben we op kantoor bij een bakje koffie uitgebreid ons bezoek aan Parijs besproken. Hoe hachelijk een bezoek aan een pretpark kan zijn. En waarom je zo'n park een pretpark noemt als je voor een belangrijk deel van de tijd in een wachtrij staat. Of is dat juist pret? Ook valt het op dat het bijzonder rustig is op kantoor. Vakantie, griep (mijn hoofd zit ondanks de gezonde Franse keuken ook vol snot) en cursussen. En collega Pim, die hier wel genoemd wil worden, heeft een recente Saab 9-3 op het oog omdat zijn Volvo V40 te klein is. Maar zo'n Saab is eigenlijk een Opel Astra? En zo kom ik dan toch weer even terug bij Disneyland Parijs. (Foto hieronder, het hoogtepunt voor Elise, op de foto met de echte Sneeuwwitje. NB de grote Sneeuwwitje is de ECHTE Sneeuwwitje).We hebben in de attractie Autopia gezeten. Autorijden. De vandaal mag sturen!Deze auto's lijken ergens op, maar waarop? Is dit een leuke Tizzun?
Dus beste Frank-103-weblog-bezoekers, wat voor auto hadden de ontwerpers in gedachten toen ze deze auto ontwierpen en bouwden? Het goede merk levert 1 punt op.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

De ontwerpers hadden het honingzoete van disney voor ogen.

AlfaHarry zei

Toe maar, ze hebben de ECHTE sneeuwwitje bij Disneyland, maar geen echte auto's !?

PorscheHarry zei

Een 1992 Disneybile?

Anoniem zei

Wie zijn die twee kleuters in die auto? Ik ben het niet... dat staat wel vast. Het zou Rene kunnen zijn. Die heeft ook een paarse auto.

FRANK103 zei

Ik lees hier nog GEEN goede antwoorden, terwijl het antwoord echt een inkoppertje is!

Anoniem zei

ik ber er ook geweest in disney van 14t/m17 okt
bijna de zelfde foto's
geen foto's van het kasteen gemaakt tegen de zon in

Anoniem zei

ford
is de sponser van deze baan
1 punt????
of meer

Anoniem zei

Gerard: een auto met panne (zie de volgende post) en Ford: nee, fout. Ik bedoel een ander merk!