woensdag 14 november 2007

Uw mening

Kenmerkend voor een bloggert is natuurlijk dat hij/zij haar mening graag verspreid onder een (select) publiek, de zogenaamde blogbezoekers. Logischerwijs zou je zeggen dat de gemiddelde bloggert dan ook graag meedoet met enquetes, nog meer publiek voor haar/zijn mening! Ik geef dan ook direct toe dat ik mee doe aan enquetes. Als ik dan op TV weer de uitslagen zie van een of andere enquete, dan kan daarin zomaar mijn mening verwerkt zitten. Een betrouwbare mening, dat spreekt voor zich! Mijn voorkeur heeft het consumentengedrag-onderzoek. Met mijn politieke mening wil ik niemand lastig vallen. Oké, mijn collega's, maar jullie niet. Dat komt vooral door een uitspraak van een docent van vroeger: een goede econoom/jurist vindt een goed betaalde baan in het bedrijfsleven, een matige econoom/jurist werkt bij de overheid, en iemand die er niets van begrepen heeft werkt bij de regering in Den Haag. En de matige verstandelijke vermogens laat de regering graag blijken. Denk maar aan het kwartje van Kok, een tijdelijke verhoging van de benzineprijzen omdat die een laagterecord hadden bereikt. Die zou er nu af moeten. En daarnaast de twijfelachtige gedachte dat meer mensen met de trein in plaats van de auto moeten reizen. Dan heb je nog nooit in de spits op Sloterdijk gestaan, zoals drs P. ooit zong: de trein is VOL! (Heen en weer).
http://www.youtube.com/watch?v=pahJyN79O6s
Of probeer maar eens met het openbaar vervoer naar Schoonderbeek in Hillegom te gaan .
Brillie vertelt op zijn weblog dat het Kunst is om lange bloggen te schrijven. Ach, dat doe ik meestal niet. Maar om Brillie te laten zien dat ik hier ook zo een lap tekst bijelkaar kan zwammen plaats ik hier vandaag dit diepgaande bericht en de bijbehorende afbeeldingen. Waar ging het nu over? Mijn mening? Ja, die wil ik graag kwijt. Bijvoorbeeld op de site van Totaaltrein, onder het tabje uw mening. Een serieuze enquete, daar houd ik van! Ik plaats hier graag een printscreen van de poll van vandaag. Wat ik heb geantwoord houd ik natuurlijk geheim. Want je hebt hachelijk en je hebt frank-103!

9 opmerkingen:

Angelique1966 zei

ik vind je nieuwe kapsel toch wel geslaagd hoor, als ik het eerlijk mag zeggen. Ik ben erg gevoelig voor aparte kapsels..

Anoniem zei

Je bedoelt dat je graag een foto van jou hier ziet verschijnen?

Anoniem zei

Ik hou wel van duidelijke meningen, anders is er niks aan.
Mensen zonder mening leven niet, en mensen die alleen maar zwammen ook niet.

Anoniem zei

Ik hou wel van duidelijke meningen, anders is er niks aan.
Mensen zonder mening leven niet, en mensen die alleen maar zwammen ook niet.

FRANK103 zei

Dat zeg ik toch ook! Ehh, of niet?

Anoniem zei

Sexen in de trein mag dat?

FRANK103 zei

Als het niet in het openbaar is waarschijnlijk wel. Dan heb je geen problemen met de openbare zeden.

PorscheHarry zei

Paddo's gaan toch verboden worden? Dan heb je handel Frank! :-)

FRANK103 zei

Per kilo tegen een schappelijk prijsje!